(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YAKARIM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YAKARIM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
BU ŞİİR , bu nazım biçimine gerçekten yakışmış... "Koca dağa küserim şimşek olur çakarım!" olmamış.İnsan küsünce asla kötülük düşünmez,düşününce de tövbe tövbe diyerek içine atar... "Kükrersem Koca dağa şimşek olur çakarım" gibi olursa akış ve kompozisyon şiiri bütünler.
Aman ne sen yan ne de yak be Afet'cim, biliyorsun kalbe zarar böyle durumlar:::Allah sana ve sevdiklerine sağlık ve huzur versin İnşallah, sevgiyle kal.Kutlarım.Kendine iyi bak..
Can Afet'im, Sen aramıza gel de neyi yakacaksan yak. Sadece Neron mu yakacak yani. Şiir güzel, konu da güzel. Eğer böyle rahatlıyorsan böyle konular üzerine kur dizelerini. Böyle yazınca sinir tellerin biraz gevşiyor mu, yoksa daha mı geriliyor? Ben senin gergin olmana katlanamam canım. Gerçi her yazan illahi yazdıklarını aynen yaşıyor demek değil elbette. Empati de kuduğumuz çok olur. Ama ne de olsa sakin şeyler düşünmek de insanın yüreğine bir rahatlık, bir huzur verir diye düşünüyorum. En kısa zamanda kucaklaşarak özlemimizi sonuna kadar giderebilmeyi dört gözle bekliyoruz. Selamlar canım. GÜNAY SARAÇ
Şimşek olup çak da gel Yıldırımlar yak da gel Eli günü bırak da gel Muradımsın can çiçeğim.... ..........Afet hocam bakn ne ettiniz:))) Beni de dillendirdiniz ya... Kutlarım efendim, öfkeniz bile güzelleşmiş mısralarınızda.
"Koca dağa küserim şimşek olur çakarım!" olmamış.İnsan küsünce asla kötülük düşünmez,düşününce de tövbe tövbe diyerek içine atar...
"Kükrersem Koca dağa şimşek olur çakarım" gibi olursa akış ve kompozisyon şiiri bütünler.