Isınamadım bu dizelere Nedense, Bir şeyler eksikti ilhamdan öte, Bir özne lazımdı sen ben gibi Kim bilir bir umut “biz” bile olabilirdi belki…
Ehlileşmek istiyordum, deterjan kokan çamaşırların asıldığı Küçümencik bir evde; Aslında yakındığım yalnızlık da değil, “Sensizlik” desek; Benden çok senli doluyken tek hücre sinemde Senden çok yad elim ben kendime; Afilli geceler, görsen yıldızları kol kola, Ay nasıl da şarkılar mırıldanıyor Ben yalazların gölgesinde ağıtlar yakarken Sokakta uzayan gölgelere aksediyor Kısalan ömrüm…
Ben yürüdükçe yapma/cıklaşıyor sanki Koca şehrin sokakları; Sokak lambaları titriyor Huzmelerinde bir umut ışığı ararken Kepenk indiriyor yarasanın geceye özlem kanadı…
Köşe başındaki fırıncı da bozmuş ekmeği Bu kadar mı yavanlaştı duygular Ağzımda çatırdarken yanık kokulu sonbahar… Kınayarak bakıyor Mahalleli kadınlar, Yığın yığın acınası bakış düşüyor ellerime Yoldaş ceplerim avutuyor, ısıtıyor yurttaş hane.. Deli yağıyor yağmur, ben gibi ne çok biriktirmiş İçinde, ben anlatıyorum o dinliyor, O yağıyor, ben birikiyorum koca şehrin yalnızlık Taşıyan hendeklerinde…
Issızlaştıkça yollar -ki benim hayatım kadar olamaz, Rakımı yükseldikçe denize nazır hüzünlerin, Süngüsü düşer, gece düşkünü mürekkeplerin…
Dışarıdan az biraz deli, Gariban bir berduş, Maceraperest bir serseri; Oysa bilmezler ki sol yanımda taşırım ben hep Kara kaplı defterimi, gece misali Çocuksu bir mahcubiyetle sığınırım Kabul ettiğini bilmeden bu kuytu yere Mahremimdir şiirlerim, Yıldızlar kol kola gözlerimde, Eşlik ediyorlar kağıdıma dökülen Lale bahçelerime, virane savaş yerlerime, Yedi yaşındaki bir çocuğun uçurtmasına takılan Saçımın tellerine. Biraz manzum, biraz mahzun Biraz nesir, biraz maziye esir;
Benim şiirlerim tüm iyi niyetiyle Mai geceye meftun, Melül bakışlı Ufka vurgun bir satır aralığı
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sen Yoksan Cümleler İnadına Noktasız şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sen Yoksan Cümleler İnadına Noktasız şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.