Kemane ağlatıyordu notaları, beşiğinde şarkının Ben daha çok ağlıyordum; şakırken bülbüller Kolları arasında sımsıkı; yıllar sonra bulunan “Aşk” adı altındaki çatının; Renkleri özlerinde büyütürken güller…
Her bir hücrem sırılsıklam doyuyordu Aşk’a, Ne zamanki kanasa kabuğumun altındaki ben Yaralarıma em’di O zaten… Sızıyordu çatlaklarımdan dem dem, Bana insanlığımı hatırlatıyordu ananevi, biraz musiki Demli bir bardak çayda şeker gibiydi Tatlandırıyordu hayata dair her şeyi; Bin bir çocuğu içinde barındıran tertemiz gülümseyişi Şenlendiriyordu huzur yoksunu geçirilen bir saati…
Madalyonun iki tarafı da oydu, Ne yana yatsam omuzlarına değiyordu saçlarım, Ömrüm yettiğince müebbettim ömrüne… Karda kaysam yine yollarına düşecekti Sevdam; Dolacaktım anatomisinin her bir zerresine İzinsizce…
Köşe başında en çok gittiğimiz yer Muhallebici, O en çok kaymaklı kadayıf sever Bense onu halde izlemeyi…
En büyük mutluluktu onun yavrusunu Büyütmek içimde; Onu da büyütürken santim santim sevgimle… Fasıl yoktu düşlerken birbirimizi, Fetihlerden ikincisiydi bizimkisi; Fendini sıvıyordu onsuzluğun afakının, Kem gözlerden bileceğim neredeyse Ani gelen basiretsiz bu ayrılığın…
Feshediyordum bugüne bugün Kanununu aşk’ın; Onsuz geçen tüm kalıpları hükümsüzdür Zamanın… Fire veriyorduk manevi dünyamızdan Riya çok yaygın, Aldatılmak sıradan… Fistanlarımıza çiçekler yerine karalar işleniyordu, Fos çıkıyordu bildiğimiz tüm dolu destanlar…
Bir bir taşınıyordu konu komşu sandığımız Yerleşik hayat karşıtı aşk’lar...
Göçebe güneşler doğmamalıydı içimize Bizler iki dünyalık sevgilere gebeyken Yürekte...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İki Cihan da Canlı Kalan Aşk'lar Doğsun Yürekte şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İki Cihan da Canlı Kalan Aşk'lar Doğsun Yürekte şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
aslında koğuşlanmış cümleler ordusunun, literatürden galip çıkan bir şiir olmasını istiyorsak, ifadede böylesine doğal ve içten olmamız yeterlidir diye düşünüyorum....çünkü zaman elbet bu doğallığı ve içtenliği koruyarak güçlenen cümleler ordusuna, büyük bir hükümdarlığı da layık görecektir......
-teşekkürler şiire, kutluyor, saygılar sunuyorum..