Sürgün yemiş bir sevi’nin, İçtima yollarında tenine takılan dikenli tellerden Süzülen aşk kaybının ayak sesleri…
Boğulmamak için nefes almamak şarttı Bir nevi!
Kadınlı erkekli parçalıyordu suretinden Bir zavallı getiyordu yerine Kocaman sevda kokan diva devleri!
Işıkların biri yanıyor, Biri yuvasında karanlığa merhaba diyor, İçlerindeki hayat hikâyeleri kim vurduya gidiyor Kış gecesi leblebili boza tadında sakinleştiriyordu dört duvar evleri!
Divan-ı aşkın mahşer yeri, Katılım şart ve ben Teşkilat-ı esasiyenin asilzade üyesi! Olmazsa olmazı; Kamburum bir yana, İyi bilirler Sırtımdaki çok bilinmeyenli izleri!
Bir sevgilinin suç ortağı, kana- bana susamış Bıçak yalamış kumral tenimi!
Ne Güney Yarım küresi ne Kuzey’i cihanın, Ne dört mevsim, on iki aylık bir sefer/tasındayım, Yurdumun tuzlu denizlerinde minik bir istavrit Avlanması yasak, Lakin avlanılması an meselesi, Yüzgecimde dünyayı sektiriyorum sanki Pullarımın her bir metrekaresinde kadifemsi Aşk seğirtişi…
Pıt pıt atan bir cenin aşk Annesinin karnında; Doymayı bekliyor hayatla tutunmasını sağlayan Bir bağdan ekmeğini çıkararak!
İşte biz daha anamızın karnında “Umduğumuza değil, bulduğumuza razı olduk” nasipten yana;
Hayır, buraya kadar tamam da Bulduklarımızı da zamanla kaybeder olduk Hani verilen geri alınmazdı ? Bizden aldıklarını nerelere saklar, Sakladıklarından neler kaçırırsın Dünya?
Ah hayat; sen bizi daha anamızın karnında eğitmeye Başlamadıysan; Ne diye yorduk tekme tokat anamızın yükünü Arttırarak?
Ben sorarım sana lakin Her sualimde sen cevapsın arzuhalime!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Biz Aşkı Anne Karnında Mesken Tuttuk şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Biz Aşkı Anne Karnında Mesken Tuttuk şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Oncelikle yorumunuz beni ziyadesiyle mutlu etti. Ama açıkçası en cok da sayfami tekrardan onurlandirma ihtimalinize sevindim:) Derin saygi ve dua ile...
Yüreğine kalemine sağlık
Yüreğin susmasın
______________________________________________Saygılar