Sana “öylesine” değil, “Ölesiye” yazıyor K/alemim, Mürekkebinin son damlasına Kadar! Süt liman bir haldeyim…
Halt etmiş tükenmişlik Hatta, Yeni moda sendromu da!
Hey gidi yedi tepe İstanbul! Kubbelerinden şahitsin Bana! Pencereme ritim tutan Yağmuru da es geçmemeli Aslında… Gramofonda Bediha Akartürk, Anonim kahve kokusu Fincanımda! Saatin sesi, kalp ritmimle Müsabakada... Eziliyor kelimeler Don Kişot değirmenlerinde Un ufak olasıya, Hamuruma katsam yeri var hani Bir gram dahi azaltmadan Mizanın kefesini!
Hangi satıra dokunsam Haremini açıyor ilham, Utanmadan! Sanat için soyunuyormuş Güya, Gel de inan!
Neye kalemimi atacak olsam Soluyor göze batan yeşiller, Lime lime dökülüyor Suret’ in karşısında… Heybetin ve şaşanı da Unutmamak gerek. Hangi kalem secde etmez ki Yaradan’ın bu güzel sanatına!
Bir kalemin Kuşluk vakti duasıdır, “ Ya Rab, kimi zaman Hakimlerin ellerinde kırıldık, Küstük hayata. Kimi zaman ise, Köpük köpük, ılık ılık Aktık içe Hayata dair ne varsa!
Şimdi Beni “edebi” dünyadan, “Ebedi” dünyana -Ki bir harf becayişi- Bir çift gözden Cennetine merdiven dayamak Umuduyla, Kabul eder misin huzur/una?
Camiden yükselen bizim müezzinin sesi Kağıda “amin” demek düştü O gün bugündür, öksüzdür Yazılmaya hasret duygular!
Sen bunları düşünme Kal/em Sana cennetinde İyi uykusuzluklar!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İyi Uykusuzluklar Sana Kalemim şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İyi Uykusuzluklar Sana Kalemim şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Senin kalem'in uyumasın!
yüreğine sağlık yine :)