Okuduğunuz şiir 1.10.2013 tarihinde günün şiiri olarak seçilmiştir.
Aşk'a Sensizlik Yolculuğu
Ney/ine güvendin sen Ruhumu derin sularımdan Sığ ben/liğine sürüklerken! Öyle samimiydi ki çal/ışın Dudağımı mesken tutan Gülüşümü, Kıvrımlarından naifçe(!) Çekerken! Meğer can acısını sevda sanmışız, Kimse demedi ki Ne bilelim Yan/ılmışız, yan/mışız!
Çadır kurdu gözlerin gözlerime. Sanki düşecektim yerküreden, Bir bakışımı, bakışından Söksem! Mıh gibi çakıl/ıydın Soğuğumun od’ una, Kaypak yalnızlık bile Sana inat, Uykuda… Ticaret değildi ki aşk Pazarda ikinci ele satamazsın Ey Gafil, sen ne sandın? Duygular üzerinden Tek bir kuruş kar yapamazsın!
Gizli gizli bakardım Köşe başından, Sizin sokağa doğru. Sen nereden bileceksin ki Ben, seni Ad/ım sayından Tanırdım! Dizlerimin bağı çözülür Aksilik bu ya, Dilim olabildiğine bağlanır Kelimeler silinir lügatımdan Sükunet şeklini alır Düğüm düğüm boğazımda! Nefesimin önüne ne setler takılır Sevinir adımıza diktiğimiz Fidanlar, Ta ki sen köşe başından geçip O aşina ayaklarını Üzerlerine basana kadar!
Şimdi Bahçemde talan Ve akabinde harabe yedi renk Göz/kuşağım!
Tüm düğümlerim çözülmüş Aklımın gemilerini Terk-i diyarlarda Keşfedilmemiş yeni coğrafyalara Salmışım…
Ne de olsa icadı değil miydi aşk İnsanoğlunun Şimdi ben aşk/ı Keşfedeceğim En güzel yerinde Yok/luğunun!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Aşk'a Sensizlik Yolculuğu şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Aşk'a Sensizlik Yolculuğu şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
manidar bir gönderme yapılmış adeta ruhununuzla yoğurduklarınız kalemde duygu yoğunluğu hakim inşallah daha nice şiirlerediyelim Merve hanım sevgilerimle
manidar bir gönderme yapılmış adeta
ruhununuzla yoğurduklarınız
kalemde duygu yoğunluğu hakim
inşallah daha nice şiirlerediyelim
Merve hanım sevgilerimle