“Gülümse” diyor bir ses “unut bu bayram gamı Gülümse ki ruhunda huzur çiçeği açsın” Ahengiyle sarıyor içimdeki yaramı “Yaşayan bir insansın mutluluğa muhtaçsın Rüzgârla savrulurken söndürdüğün küllerin Yeni baştan yeşersin dökülen kâküllerin.”
“Gülüşünle yeşersin saatin yelkovanı Kuşların seslerini biriktir sandığında Kelebek kanadıyla doldurarak kovanı Yudumla ömür gülün soluyor sandığında As ağaca kurusun hüzün kokan mendilin Şarkılara yurt olsun bayram boyu şen dilin.”
“Göm öfkeyi denize suskunluğu sal aya Güneşten ateşini yıldızlardan ışık çal Kudretlisin yaparsın gerek var mı korkmaya Gece düşlere kul ol sabah da hayale dal Al eline kalemi ebruli bir dünya çiz Renklerle var oluruz onlarsız birer hiçiz.”
“Bir öpücük tutuştur yarının yanağına Sonra da geri iste haftalarca rehin tut Biraz şekerle dokun kuruyan dudağına Geleceğin tatlansın acı günleri unut Uzattım bak alıver sana en güzel ikram Bayram tadında geçsin sevdiklerinle bayram.”
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİR SES BANA DİYOR Kİ; şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİR SES BANA DİYOR Kİ; şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Harikulade bir eser daha okudum ve dinledim canım bacım Yetkin kaleminizden.Varolsun gönül emeğiniz. Sen hep gül canım Hayırlı bayramlar Selam ve saygılarımla.
“Gülümse” diyor bir ses “unut bu bayram gamı Gülümse ki ruhunda huzur çiçeği açsın” Ahengiyle sarıyor içimdeki yaramı “Yaşayan bir insansın mutluluğa muhtaçsın Rüzgârla savrulurken söndürdüğün küllerin Yeni baştan yeşersin dökülen kâküllerin.”
HUZUR ÇİÇEKLERİN ,SOLMASIN,UMUTLARIN GÖNLÜNCE GERÇEK OLSUN İNŞ. TEBRİK EDİYORUM SEVGİLİ AFET HANIMCIĞIM YGÜZEL YÜREĞİNE YETKİN KALEMİNE,SES OLAN BEYEFENDİNİN NEFESİNE SAĞLIK. HAYIRLI MUTLU BAYRAMLAR DİLİYORUM SELAM SEVGİMLE.
Yüreğinizin güzelliği yüzünüze ve sayfanıza yansımış hocam şiiriniz vasıtasıyla defterdeki tüm dostlarımızın ve sizin bayramınızı tebrik ediyorum HAYIRLI BAYRAMLAR dileyerek ellerinizden öpüyorum saygı ve selamlarımla.
Bir öpücük tutuştur yarının yanağına Sonra da geri iste haftalarca rehin tut Biraz şekerle dokun kuruyan dudağına Geleceğin tatlansın acı günleri unut Uzattım bak alıver sana en güzel ikram Bayram tadında geçsin sevdiklerinle bayram.”
Çok güzel ve bayram armağanı gibi aldım.Ahmet beyinde nefesine sağlık.Her iki güzel yüreğe tebrikler.Emeğinize sağlık.Bayramınız kutlu olsun nice nice bayramlara sevgiler...
sımsıcak huzur veren duygularla kaleme alınmış çok güzel bir manzum eser. anlamlı tasvirlerle süslenmiş mısralarda güzellikler sıralanmış. nefis bir yorumun hazzıyla dinlendi şiir. yazan ve yorumlayan gönüllei tebrik ederim.
o kadar güzel ve anlam doluydu ki...işte usta, işte şiir dedirtti. bilmukabele, sağlık ve mutluluk dolu, sevdiklerinizle birlikte nice bayramlar diliyorum...Merhum Karakoç'un dediği bayramınız bayram olsun... saygılarımla...HŞT
Annem benim bak bu ne güzeldi.Geçen bayramın hüznünü kenarı atınca gonca kokusu olmuş elindeki şekerlerin.Geçen bayram dizelerin beni hüzne boğarken bak bu bayram çoşkulu dizelerin bana da sevinç oldu yüreğim şenlendi. Ömür güllerini kelebeklerle sulayınca ne de güzel oluyor şeker tadında ki bayram kutlaması. Şimdiden uzanıp, ellerini öpüp alnıma koyarken, sen sütlaç tadında gülümseyeceksin bana cebime umut cebime sevinç dolduracaksın güzel sözlerinle...İkimiz birlikte kapının önünde durup dışarıda şeker toplayan çocukların sevinçlerine karışacağız tüm hüzünleri unutarak.... Mevsim sonbahar olsada ilkbahar kokulu bir bayram kutlaması olmuş annem benim.... En derin saygılarımı sunarken oğul tadında ellerinden öptüm...Bayramda bir daha öpeceğim gülümsemeni görmek için.... Şimdilik selamlar annem benim...
“Bir öpücük tutuştur yarının yanağına Sonra da geri iste haftalarca rehin tut Biraz şekerle dokun kuruyan dudağına Geleceğin tatlansın acı günleri unut Uzattım bak alıver sana en güzel ikram Bayram tadında geçsin sevdiklerinle bayram.
”olsun her günün bayram olsun inşalah huzuru kaçırmayan terörün olmadığı güzel bir bayram dileyelim saygımlasın canım herdaim
“Bir öpücük tutuştur yarının yanağına Sonra da geri iste haftalarca rehin tut Biraz şekerle dokun kuruyan dudağına Geleceğin tatlansın acı günleri unut Uzattım bak alıver sana en güzel ikram Bayram tadında geçsin sevdiklerinle bayram.”
AFET HANIM ŞİMDİDEN BAYRAMINIZ MÜBAREK OLSUN. ANLAM DOLU MISRALARI YAZAN KALEMİNİ YÜREĞİNİ KUTLADIM SELAM VE DUA İLE.