Perde ardından ayın yudumlamış meyini Toprak sızmış bu sabah nefesi duyuluyor Sunak etmiş dünyaya var olan her şeyini Ağaçlarda kuşların hoş sesi duyuluyor. Bir rüzgâr uğulduyor uzaktan serin serin Çekiverdim içime miskini derin derin.
Umutlar mı işlendi bu seher dudağıma Temiz aşklara gebe cümleler dökülüyor? Çiğdemler mi ekildi şimdi hicran dağıma Hasat vakti mi geldi çileler sökülüyor? İçimdeki bu huzur belki senin eserin Gece de güzel ama inan başkadır yerin.
Düşeyazan düşlerin dürersin defterini Yepyeni umutlara kapıları açarak Alnıma dokundurup kendi alın terini Dirayet mi verirsin rayihanı saçarak? Saklarsın göstermezsin kaldıysa da kederin Müjdeler mi sunarsın kalbine derbederin?
Ey sabah armağansın Rabbimizden bizlere Gitsin diye karalar nasıl da bekliyordum El mi attın silinmiş yüzümdeki izlere Gün zirveye çıktıkça çizgiler ekliyordum. Akşam senin annen mi gece midir pederin Dolunay kız kardeşin yıldız mı biraderin?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SARHOŞ SABAH SERİNLİĞİNDE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SARHOŞ SABAH SERİNLİĞİNDE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ey sabah armağansın Rabbimizden bizlere Gitsin diye karalar nasıl da bekliyordum El mi attın silinmiş yüzümdeki izlere Gün zirveye çıktıkça çizgiler ekliyordum. Akşam senin annen mi gece midir pederin Dolunay kız kardeşin yıldızlar biraderin?
İnsan içindekinin farkına varınca dışına nasılda aks ediyor Usta kalemi kutlarım ALLAH a emanet selamlar.
Umut dolu,benliğimize enerji enjekte eden karika bir şiir okudum sayfanda arkadaşım. Tüm kalbimle kutlar hep böyle kalmanı,her sabahının bir öncekinden daha aydınlık olmasını dilerim.
Hem dünyevi, hem mistik sembollerle şiirin ana felsefesi öylesine iç içe yoğrulmuş ve öylesine bir düşünce ufku açmış ki insana, okuyup başa dönmek ve tekrar okumak isteğinizi durduramıyorsunuz... Kaleminizi kutluyorum... Saygı, selam ve dua ile ..
nefis bir manzume. sabahın güzelliği yüreğine yansımış bir gönlün canlanan duyguları. nefis anlatım,ahenkli mısralar ve güzel sevgilerle kucaklaşma. kutlarım kalemi.
Ey sabah armağansın Rabbimizden bizlere Gitsin diye karalar nasıl da bekliyordum El mi attın silinmiş yüzümdeki izlere Gün zirveye çıktıkça çizgiler ekliyordum. Akşam senin annen mi gece midir pederin Dolunay kız kardeşin yıldızlar biraderin?
çok güzel dile gelmiş gönülsesin saygım sevgimlesin hayırlı cumalar olsun
varmak için akşamlara
hayrola
hayırlara vesile olasınız