Süpürdüm gençliğimin son ayak izlerini Kim bilir nerededir allı pullu misketim Kopardım dallarımın cılız filizlerini Şiir kokuyor artık sırtımdaki ceketim. Dizelerle beslenir ruhumu saran hüzün Kanlısı olur kara, gün doğarken gündüzün.
İmgeler saklanırken gölge düşen neşeye İnlerken avucumda kıymık batmış heceler Silahımı çekerim dünde kalan her şeye Çözülmesin kalsınlar gereksiz bilmeceler. Yürüyorum sessizce üstünde bir enkazın Karanlığa dost oldum düşmanıyım beyazın.
Birkaç pula sattığım eserek geçen zaman Kazandım da ne oldu şimdi ellerim bomboş Yalnızlığa mahkûmum yokluğum ki kocaman Başım bir dönme dolap yarın sarhoş ben sarhoş. Kayboldu mu peşimden sürüklenen sevdalar Bu günü unuturum geçmiş anlara dalar.
Dönüp durdum sürekli hayatın çemberinde Tabanıma yapıştı kan nakışlı laleler Yazacak yer kalmadı ömrümün defterinde Fırçalarım saç döktü yıkıldı şövaleler. Sonsuzluğa sürükler rüzgârın çizik teni Ey ecel bekliyorum sabırsızca besteni.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BEKLİYORUM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BEKLİYORUM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
" Yürüyorum sessizce üstünde bir enkazın Karanlığa dost oldum düşmanıyım beyazın. " ............. Sayfasında ŞİİRLER okuduğum değerli dost Afet Hanım, Teşekkürler. .. Bugün de şiir okudum.. Selam ve saygılar Atatürk'ün şehri Samsun'dan. GÖZÜNE ACI YAŞ DEĞMESİN ..
geldim sana en fani göremezsin ki beni, ilk işaretim neydi baksana aynaya bir, ikinciyi bildirdim haberin olmadıki, dişlerine agrıyı boşyere mi verdimdi, üçüncü işaretim ha geldi, ha gelecek hazırlan en fani almaya geldim canı der azrailaleyhiselam.
Yazacak yer kalmadı ömrümün defterinde Fırçalarım saç döktü yıkıldı şövaleler. Canım bacım ,siz de bu güzel gönül kalemi varken, çok daha yazarsınız,bitmez o mürekkepteki kalem Canı gönülden kutluyorum.her dem sevgimdesiniz
Güzel bir şiir,güzel bir duygu,güzel bir anlatım tebrik ederim,kaleminiz daim olsun,Dünyada ki tüm sevgileri yüreğinize,tüm Sevgi güllerini sayfanıza bırakıyorum.
Sayfanızdaydım ki bu şiir geldi, her zamanki gibi çok güzeldi elbet ama finalini sevmedim:) Tekniğine sözüm olamaz, içeriği içimi ürpertti. Allah sağlıklı uzun ömür versin, herşey gönlünüzce olsun ablam, şiirlerinizden nasiplenelim biz de yıllarca Allah ömür verirse. Selam ve saygımla.
Yazdıklarımın çoğu ben değilim, uzun zamandır bir mahkûmla özdeşleştirdim kendimi, onun duygularını, onun hislerini yazıyorum. Şayet okuyanlar kendimi yazdığımı düşünüyorlarsa bu benim için başarı demektir.
güzel etkili anlatım
sağlıcakla kalın