Dün utandım demiştin sakın söyleme bunu Üstümüze toprağı eken neden utanmaz? Biliyorsun eminim bir düzen olduğunu Hazırlanmış tuzağa çeken neden utanmaz?
Kaldı ise bir parça adalete güveni Bir hamlede tekmeyle yıkan neden utanmaz? Acımadan hunharca görmeyerek döveni Mazlumun boğazını sıkan neden utanmaz?
Hâkimi ve savcısı, baronun avukatı Adalet kürsüsüne çıkan neden utanmaz? Unutuldu nedense öte yanda hak katı Günahsızı deliğe tıkan neden utanmaz?
Oynanan bir oyundur aşikârdır gün gibi Kelepçeyi eline takan neden utanmaz? İki yıl geçse bile herkes bilir dün gibi Izdırap ateşini yakan neden utanmaz?
Adalet kılıcını masumların başına Azabından korkmadan çakan neden utanmaz? Haram lokma katarak ekmeğine aşına Eziyeti fark eden bakan neden utanmaz?
....................Adalet kılıcını koruyacak bir kındık ....................Adaleti unuttuk haksızlıkla kalkındık.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DOSTA MEKTUP -9 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DOSTA MEKTUP -9 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yaramaz dostun şerri ehveni şer gibidir. Yaralar insanı. Bu nedenle insanlar dost bulmakta zorlanırlar Çok hoş mesajlarlar vardı içinde. Kutladım canı gönülden
Selam ve saygımla.