ışığı paslı bir uykuda sobelendim yine tanımazdan gelmeye çalışsam da o fenere ben değilim bir yanılgı bu dedikçe iteledi attı beni ateşin önüne dinlemedi deklanşör vurdu ciğerime ciğerime ceketimin sol cebindeki leblebi tozları ele vermişti belki belki de yanaklarımdaydı hâlâ o rujdan leke!
oysa kıpırtısız soluyordum nicedir ve seviniyordum adım izlerini sildim diye genzimden arada ıslatıyordum dudaklarımı hayalinle o kadar! alışmıştı aynayı kandırmaya yüzüm bir dargın bir barışık yaşayıp gidiyordum kendimle ve yıkacaktım esaretin alınganlığını bu gidişle dizeler, şarkılar bile inanmıştı sonunda ’ben seni değil, seni sevmeyi seviyordum’işte!
kurdalamıyordum hayli zamandır çekmeceleri kör yatıp baygın uyanıyordum yıldızlı güncelere eşikte bırakıyordum düşlerimi arada ter basıyordu zihnimi yaka paça çekiyordu geçmişe iki üç kez uydum şeytana yalan yok o da yetim boyanmış gecevakitleri ve bir kolaçandan ibaret mezarlık ziyereti kadardı fazla kalmıyordum yeminle!
seni sevmek bile yetmezken tek başına zilhicce yetimi gibi kalıveriyordum öylece paylaşarak dünleri, alaza mahkûm kırışık gözlerinle dolduruyorum günleri kapalı zarfların açık istihareleriyle sana dönüyordu dünya hiç bilmesen de!
nasıl mı geçer günler anlatsam anlamazsın ki şimdi tıpkı aşk gibi işte Piraye! üçe kadar bir sayı tutacaksın aklından ve bu rakam beşe tam bölünecek!
tıpkı aşk gibi Piraye ne çözebileceksin işte ne bırakıp gidebilecek!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Piraye'ye şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Piraye'ye şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Nazım'ın PİRAYE'sine nazire etmiş, kıymetli ve seçkin sözcükleriniz.Üstad mübalağ etmiyorum, fakat gelecek nesillere ne denli kaliteli şiirler bırakacağınızdan hiç şüphem yok.Ne olur sık yazın desem, bir faydası olmaz bilirim kendimden.
ışığı paslı bir uykuda sobelendim yine ..... Seni sevmek bile yetmezken tek başına zilhicce yetimi gibi kalıveriyordum öylece ........ tıpkı aşk gibi Piraye ne çözebileceksin işte ne bırakıp gidebilecek! ......... Saklambaç oynanan mevsimlerin üstünden yaz yağmurları geçti ve Aşka sobelendiğimde
Hükmü verdiniz!... Ne kaçabildim Ne de bırakıp gidebildim...
Seni sevmek bile yetmezken tek başına zilhicce yetimi gibi kalıveriyordum öylece paylaşarak dünleri, alaza mahkûm kırışık gözlerinle dolduruyorum günleri kapalı zarfların açık istihareleriyle sana dönüyordu dünya hiç bilmesen de!
yörüngesi Pirayeye doğrulmuş yüreğin pusulası,,,bir derya sevda deniz haydi hayırlısı,,süperdi,,yine,,
zevk alarak okudum tebrikler..sayın şair..