kadife takvimler çoktan göçtü belki bulutların mevsimi karlı tamam tükendi papatyalar kapattık ahizeleri şimdi çiçeklerin dilini kullansak olmaz mı dargın bulutlar gibi şimşekleri sitem desibeli yüksek kapladığımda içini simsiyahbulutlardan çıkan bembeyazyağmuru hatırla e mi
temizlenir sanmıyorum pek samimiyet anaforunda yıkanmadıkça insanın içi pek emin değilim istediği sözleri duymakla verdiği sözleri tutmak aynı şey mi sadece rengini beğenerek aldığın elmanın bile sana yarayan kısmı ne kabuğu ne çıkarıp attığın çekirdeği içinde barındırdığı vitamin değil mi
bir vitrindeki elbiseyi de sever insan okşar, beğenir, alır arada giyer kirlendikçe yıkar ütüler arada puslanmaz mı hava kaybolmaz mı güneş kim bilmez yüzü aralık olanın yüreği kıştır, ayaz kalem hep doğruları yazmaya meyilliyken ya silgi ne iştir! neye yarar! avuçların hiç kirlenmeyecekse su niyedir kitaplar yazarken sevmek ne yara bandıdır ne kuvvetli bir ağrı kesici o bir bireyin bir yüreğe sığınması değil tahammül edebilme eşiği değil mi!
unutmak... " bir nisan şakası"ndan başka nedir sevdiysen hele " azledilmiş fikirlerin eşiğinde bile aydınlık tebessümler biriktirirken"* insan kolaydır sanarsın ama yok etmek, kurtulmak harcamak istediğin bozuk paralarla bile gider, ağzını tatlandıracak birşeyler alırsın!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ayrılık Reçetesi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ayrılık Reçetesi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
şiir konuşmuş yeterince...