Okuduğunuz şiir 23.4.2021 tarihinde günün şiiri olarak seçilmiştir.
Çöl Çocuğu / Kartopu / Aşk
Çöl Çocuğu / Kartopu / Aşk ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
şimdi senin de nefesin boş değiyordur şarkılara zor gelir bilirim ilk zamanlarda ya daha bir sokulursun kedilerine ya yeni giysiler iliklersin koynuna gölgenle dahi geçinemez aynalarla bile çatışırsın zordur alışmak "şehrin tüm köprüleri yıkılmış ve sen karşı kıyıda kalmışsındır"
her ahizeye gittiğinde elin ürker içindeki ceylanlar tetiğe basamazsın bardaklar kırılır dudaklarında hatırladıkça hatır bırakmazsın kaynama noktasını çoktan aşmıştır için lâkin gurur çelikten serttir buz olur akmazsın
okul günlerin gelir aklına çocuklaşırsın öğretmenin başını okşar arkadaşlarınla koşar oynar şakalaşırsın lâkin bu hayattır bırakmaz yakanı zoraki büyütür seni büyülenirsin birine büyüdükçe akıllanacağını sanarsın oysa "hayattan aldığın tüm derslerden üst üste bütünlemeye kalırsın!"
g i d e r e k alışkanlık yaratır keşkeler denizinde boğulmak "aşk" "ayrılık" "unutmak" üç direkli sırnaşık bir gemidir artık küçük bir çocuk gibi avuçlarına sımsıkı yapışan artık istesen de terk edemeyeceğin senin bakımına muhtaç
belki şiire sarılırsın sen de harflerin sihrine inanıp cümlelerden kement yaparak iç acılarını tam susturamasa da biraz kırpar umarak bu "şehirdeki tüm otobüslerin senin beklediğin duraktan geçme ihtimali kadar olsa da" yine de işe yarar ki bir zamandan sonra sadece "aşkla döner dünya"
hani; çölde yaşayan bir çocuğun bile rüyâsıdır kartopu oynamak!..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Çöl Çocuğu / Kartopu / Aşk şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Çöl Çocuğu / Kartopu / Aşk şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İnanmak istiyorum ben de aşkla döndüğüne dünyanın Ama biri hayallerime göz dikmiş -çölde yaşayan çocugunkine dikmemiş ve bu iyi- ha bire yırtıp yırtıp atmakta .... Şiir kokuyordu defter bildim ben zaten geldiğini:)
dostlukla..