hiç kimse bilmeyecek emin ol ısırdığım o yarım elmanın tadını saklayacağım tüm beyazlarımın yanına söndüreceğim yüzümdeki yangını ve sen bile bilmeyeceksin ardında derbeder bir fırtına bıraktığını ellerimi tutmasan da sitem etmeyeceğim bir daha ki sana zamansız aşılanmak benim hatamdı
benlik çarpılmasıydı bu aşk arsızlığı ki az sızıması normaldir azıksızlığı bilirsin herşeyi söyletir terletir elbet haziran hırsızlığı ama söz kazıklanmak demeyeceğim bir daha kırparak ıslak kapaklarımda yatıracağım özlemini saklayacağım eski paralarımın yanına emin ol kimse (senden) bilmeyecek derdimi ve artık dualarım vurmayacak kara köhne tümcelerle ’’seni benim kadar kimse sevemez’’ veya ’’illa benim ol’’ der giyimli g ö n ü l l ü bir ricat olacak bu tıpkı; karekökten ayrılmış rakamlar gibi!
ıssız çöller giyinip yüreğime sever tonda ayrılık masalları alacağım koynuma bitişik cümlelerin fasılasız harfleriyle sereceğim göğüme şimdiden affet ve hiç aldırma olur mu olur ya arada, yarı yabancı ve inkâr giyimli nahoş cümleler geçerse dilimden veya ne âlâka etekli mayhoş bir burukluk sızarsa bakışlarımdan sana söz en çok, yavan sevmişim diyeceğim içimden!
ve birinci değil bininci kez de yanlış kurgulansa yine dinlemeyeceğim yine o bilinçle direneceğim yine bu kadarıyla yetinmeyeceğim yine de bu kader demeyeceğim ve ben bir daha doğacağım buna çok eminim!
bilmeden kırıp üzdüysem affet sen yine kendin ol yine karşıdan karşıya geçerken dikkat et bil ki kimsenin umurunu taşımayacak artık ellerim tüm hor bakışları kaldırım bileceğim ama kimse de duymayacak emin ol kimseye adını çiğnetmeyeceğim ve hiç unutma olur mu seni çok özleyeceğim...
ve seni bu kadar değil sadece bu kaderle sevdiğim için üzüleceğim!..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GÖNÜLLÜ RİCAT şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GÖNÜLLÜ RİCAT şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Aşkı tanırsa şair Tutar beyaz ellerini gözleri Ve.. Çizer resmini dili sayfalara Kırılma olasılığı kalemin Hiç hesaplanmaz oysa Ki ya kırılırsa, işte bu Gönüllü bir ricat olur Ve… veda eder Tüm saygısıyla aşk’a
Şair,
İşte yine şiirlerinden birini kana kana içtim, susadıkça gelmek üzre hoşça kal.
Tutar beyaz ellerini gözleri
Ve..
Çizer resmini dili sayfalara
Kırılma olasılığı kalemin
Hiç hesaplanmaz oysa
Ki ya kırılırsa, işte bu
Gönüllü bir ricat olur
Ve… veda eder
Tüm saygısıyla aşk’a
Şair,
İşte yine şiirlerinden birini kana kana içtim, susadıkça gelmek üzre hoşça kal.