sen umut ol yeter sevgili bir damla su, denize. korkma bir avuç telâş örterim dudaklarına üşütmem yüreğini yeter ki çökmesin başıma gökkubbe yeni filizler örerim saçlarına ağlama bilmeyen çiçekler doldururum avuçlarına gülen çocukların göz bebeklerini sen yeter ki rıhtımdan çok uzaklaşma denizin gecesi de güzeldir sevgili
istilâ rüyâları görüyorum nicedir aşeriyorum eski zaman şarkılarına tırmandıkça uzayan bir yolda ter içinde ve arzu huzur bir endamla çıkıyorum huzuruna hasretlik makas kırarken düşlerime saçlarında yabancı tokalı eller soruyorum kendime kaç dikeni çiğneyip tahtına kurulur bir gül aşkcennetse, şikâyet zûl şahdamarı kesilen bedene sancısı kalmamış aşk mıdır ödül!
sarhoşum kim ne derse gökkuşağı sağıyorum pamuk tarlasına aşk tanrısıyım kime ne acısını bir kadehe doldurmuş şarap sıvasız duvarlar gibi poz vermişim sağır güneşe içimdeki bahardandır kış sitemi sözler sarfedersem tükenmez bir ezgiye semâzenliktendir seni aşk şiirlerine köle ettiysem
ben seni içmiyorum şarap ben seni hiç sevmedim kadın! şiir değil şehir günceleri yazıyorum adına
ilaç değil zehirim muhtaç değil esirim rengini kaybetmiş kan kırmızı bir karanfilim aslında bu, gökyüzü yaralanmış kuş masalında!
gerisini konuşma diliyle yazıyorum sevgili... elimde değil, zaman geçmiyor... çok denedim farklı tuvallerde fırça olmayı terk edilmiş bir ada beceremedim...
şimdi bahtımın seni kucaklamayan enlemlerini söküyorum dünyadan içimde bir zifir gözlerinde yeşermeyen tüm ormaları yakıyorum bir bir çok denedim olmuyor elimde değil beceriksiz bir zaman müellifiyim -kâtili- ben s e n e öldüremiyorum sevgilim!
iki dünya bırakıyorum şimdi avuçlarına biri senin biri bizim!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Gökyüzü Yaralanmış Kuş Masalı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gökyüzü Yaralanmış Kuş Masalı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiir yazın; )
Tebrikler ustaaaa