nasıl mıyım tıpkı sıkı bir yağmur sonrası gibi yıllar geçmiş üzerinden solfejinden düşmüş nota diyeyim ya da ama sen ayakta ölen ağaçları hatırla zamana karşı repertuar yorgunluğu biraz ; mevsimlik işçiler gibi hani bir dahaki yaza dek ölmemişsen gereklisin işi düşmedikçe kimse tutmuyor ellerinden maalesef hayli nankör bu dünya oysa vaktinde kimlere kucak açmışsın kimler sığınmış bağrına unutmadan buradaki gizli özne şemsiye bu arada (!)
tamam bayağı sendeledim senden sonra ayakta duramasam da hayatta durmayı öğrendim hayır hayır bu sitem ya da şikayet değil hem zaten öğrendik ki öldüren binalarmış, deprem değil (!)
hâlâ önemli biriyim aslında arayanlar soranlar gani hâlâ lâzımsın birilerine herkes seni kandırıyor ve sen buna göz yumuyorsan hele çok şikâyet etmemeli ki koşullu çıkarcılık biraz kâr dediğin değil mi (!)
iyiyim diyorum ya aslında her gün birbirinden maskara aklımın izdüşümü hâlâ koyu renklere dargın bu arada gözlerini başka renge boyatmadın hâlâ siyah duruyorlardır eminim ! her şeye alışıyorsun da en büyük işkence ne biliyor musun
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Repertuar Yorgunluğu şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Repertuar Yorgunluğu şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sıkı sıkıya hayata sarılmış, her şeye rağmen ayakta duran güçlü hisleri, güçlü söylemlerle şiire büründürmüş şair
şiir der ki, sevmenin de hasret çekmenin de bir şaircesi vardır
"her şeye alışıyorsun da en büyük işkence ne biliyor musun
herkes seni andırıyor"
her şiirin, olmasa olmazı, finaldir finaldeki örüntü, okuyucuyu hafif bir sarsıp tekrar okumak için geri çağırıyorsa ve okuyucu koşar bakış tekrar gidiyorsa şiire şiir zihin damağımızda istenen anaforu yaratabilmiş demektir -ki bende öyle oldu
Hep bi yorgunluk var üzerimizde ya siz repertuar yorgunluğu demişsiniz.
Hep yazın, hep okuyalım hocam.
Hürmetle...)