Adresi unutulmuş yollara sefere çıkıyorum İçinde yazılmamış bir hikâyenin iki kahramanı Harfler düşüyor satırlarıma sevda mahmuru Dökülüyor dilimden özlemle bezenen o iki kelime “Seni seviyorum.”
Gecelerden korkuyordum, karanlıklardan Sonbaharın gök gürültülü yağmurlarından Seninle aralanıyor, ufkumu saran kara bulutlar Sarıyor bütün benliğimi derin maviliğin Silip geçiyor korkularımı, Huzuru davet eden rengin Yüreğime doğuyor hoş telaşlı bir bayram arifesi Kulağımda çınlıyor“seni seviyorum” diyen Nağmelerinin o davudi tınısı
Ömrümün defterinde Sararmış, yırtık sayfalara yazdığım geçmişi Nevruza yakılan ateşe, karanlığı söksün niyetiyle Tutam tutam atıyorum Geçmiş nara dönerken Ben eskiden kalma, köhne anıları Rüzgârın eline teslim ediyorum Senli rüzgârlar savuruyor içimdeki külün griliğini Acı, bir koku olup çıkarken genzimden Geçmişe veda, bir el-veda oluyor İçi hayatla dolu o kelimeleri duyuyorum dilinden “Seni seviyorum.”
Bir sabah salası düşüyor kulaklarıma Huzura doğruluyorum Seherin aydınlığında Toprak bereketle terliyor, Bir kardelen aşkla baş veriyor Üzerine koku dökülen ilkbahar çiçekleri Yaşamı müjdeliyor… Sen “seviyorum” dedikçe Can suyu yüreğimin orta yerine ılık ılık dökülürken; Hayat, kuruyan damarlarıma damla damla yayılıyor… Seni seviyorum…
Perihan KILIÇ ESMİZE 12.2.2011 İZMİR
Resimdeki şirine küçük kızım Zeynep....
Sevgili Kalimera’ya bu güzel süprizi için çok teşekkür ediyorum...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SEVİYORUM SENİ! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SEVİYORUM SENİ! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
evet şairem insanı alıp götüren göklere çıkaran umudun hayalin gerçek olmasındaki mana bir çift söz duymak istediğini seven insanın işte o söz seviyorum başka söze sohbete gerek yok saygılar sunuyorum en yüksek puanımla
Bir sabah salası düşüyor kulaklarıma Huzura doğruluyorum Seherin aydınlığında Toprak bereketle terliyor, Bir kardelen aşkla baş veriyor Üzerine koku dökülen ilkbahar çiçekleri Yaşamı müjdeliyor… Sen “seviyorum” dedikçe Can suyu yüreğimin orta yerine ılık ılık dökülürken; Hayat, kuruyan damarlarıma damla damla yayılıyor… Seni seviyorum…
Tebrik ediyorum. Çok güzel bir şiirdi. Saygı ve selamlarımla.
şiiri okumadan daha başlığını okur okumaz ben de seni seviyorum dedim içimden canım öğretmenim öyle güzel satırlar öyle güzel duygular ki sabah açar açmaz bu sözle karşılaştım çok hoş tu kalemin kelamın hep daim olsun seni sevdiklerini seviyorum selam olsun sevdiklerime sevgimle kal canım benim
ooo en çok sevdiklerimden "seni çok ama çok seviyorum" ne güzel bir yorumla gelmişsin gönül bahçeme sultanım...sevgiyle sevenlerinle beraberce en güzel günler senin olsun çok öpüyorum...
ooo en çok sevdiklerimden "seni çok ama çok seviyorum" ne güzel bir yorumla gelmişsin gönül bahçeme sultanım...sevgiyle sevenlerinle beraberce en güzel günler senin olsun çok öpüyorum...
yarın konuşuruz inşallah iyi bir dinlen sen..hayırlı gecelerin olsun allaha emanet ol..ben de sabah gene direksiyona gideceğim erken kalkacağım ben de yatayım iyisi mi...
Hımm, bir de ortak sevgilimiz iLhan vardı elbet.:) Çok yoğun bir gün geçirdim, bugün her bakımdan. İyi-kötü nasıl anlarsan anla canımcım. O yüzden telimi kapattım. Görüşürüz sonraca hayatım.