Bir Temmuz akşamında, bir gülün fidanında Sırılsıklam gözlerimde yaşlar damladığında Uzatınca ellerimi tutacak sandığım Sen miydin yanımdaki, adını andığımda.
Göremeyen gözlerimin açmayan perdesiydin Hissetmeyen kalbimin duyulmayan sesiydin Bir adım ötemdeki ulaşılmaz varlığım Söylesene sevgilim ruhumdaki sen miydin?
Ne Temmuzlar, ne baharlar kaldı Her baharım açılmayan güllerimle hazana vardı Ellerim daima boşluğu sardı Sol yanımı sorma, orası hep boş kaldı
Gözlerin görmezdi Kalbin hissetmezdi Sessiz çığlıklarımı kulakların asla duymazdı. Sanma gözyaşımı silecek birine Ben hiç ihtiyaç duymadım. Duydum ama sen hep yoktun; Söz yaşlarım ki hep içime aktı Geceler yıldızlar dinledi kadere şikâyetimi Ruhuma bir şefkat eli dokunup da Hicranını dindirmedi Çok uzaktın bana Ruhun ise kuru kalabalık Çok meşguldün yıllar boyu… Sanmıyorum Yokluğumu fark etmiş bile olamazdın.
Ellerimde nice baharlar soldu geçti Gözlerim ki hep yıktığın viraneye baktı Bakışlarımdaki sevgi bir kara taşa döndü Bembeyaz gelinlikle sardığın Sonra bir kenara fırlatıp attığındım İçimde nice aşklar öldü Nice heveslerim başlamadan bitti Ruhumda heyecanlarım tükendi Yaşama sevinçlerim yerini yeise terk etti.
Şimdilerde soruyorsun Var mısın Yok musun? Ben bile bu suale cevap veremiyorum Çok acı ama işte gerçek; sen de biliyorsun Var mıyım yok muyum? İnan artık ben de bilmiyorum… Yaşam öyle kanattı ki Gülmeyi beceremeden tükendi geçti ömrüm Artık bil ki; İstesem de gülemiyorum...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
VAR MISIN YOK MUSUN? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
VAR MISIN YOK MUSUN? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
yazınız kadar şiiriniz de çok güzel...kutlarım sizi..teşekkürler,selamlar,saygılar...özellikle yapıcı ve bütünleştirici yorumlarınzı beğendiğimi bilmenizi rica ederim...hoşcakalın efendim...
Merhaba hayatın içinden süzülüp gelen gerçekleri nakşettiniz bence kafaları ve gönülleri formatlamak gerekir geriye dönmemek için saygı ve selamlar izmirli şairden
Şimdilerde soruyorsun Var mısın Yok musun? Ben bile bu suale cevap veremiyorum Çok acı ama işte gerçek; sen de biliyorsun Var mıyım yok muyum? İnan artık ben de bilmiyorum… Yaşam öyle kanattı ki Gülmeyi beceremeden tükendi geçti ömrüm Artık bil ki; İstesem de gülemiyorum...
çok acı bir dramdır bu hayat ne yazıkki gönlün değerleri kayıp kaydırıpda koyup gidiyor ortada hatıra posaları kalıyor...kutlar sevgiler sunarım...
Çok özel bir düet. Özellikle de Kadını verdiği cevap beni tam yüreğimin en derininden vurdu. Rüzgarın alıp bambaşka diyerlara alıp uçurudğu, kasırgaların paramparça ettiği, sevgisizlik ve gitmelerle yalnız bedenleri değil duyguları da sele verdiği, gözlerde hüzünden, dudaklarda titreyişlerden başka bir şey bırakmadığı ve günün birnde dönüp " VAR MISIN YOK MUSUN?" diye soru sorma ve ondan geriye dönmesini isteme cesareti gösteren yüreğe verilebilecek bir cevap, kurulabilecek bir cümle var mıdır acaba? Çünkü arkaladında bıraktıkları tortuları toplamak çok güçtür gidenler.
Çok özeldi dizeleriniz. Kutluyorum kaleminizi ve sevgiler yüreğinize
Ah bu sevdalar ayrılıklar gönüle düşen sevgiler olmasaydı değerli şiiriniz gibi eserler yazılırmıydı beyaz sayfalara kaleminize sağlık okuması keyif ve haz verdi tebriklerimle saygılar efendim..
ewrkek hep öyle der ilk baştaki şiirdeki gibi kadında hep öyle der aşağıdaki şiirdeki gibi ve bir bakarız hayat geçip gitmiş tatlı hüzünleri,küçücük kırgınlıkları ve her türlü sevinçleriyle yaşamak nefesimizden böyle düşer sulara... güzeldi kardeşim eyvallah...