Göçmen kuşlar gidince beni yanına çağır Uyandır bu masalın en acı cümlesinde Şayet duymazsam seni gökleri çınlat bağır Geçmişi unutturma kendine çilesin de. Bırakayım her şeyi hiç yaşanmamış gibi Bekliyor biliyorum gizlenmiş yerin dibi.
Daracık bir odada uyanınca uykudan Diyeyim ki kalkınca yarın cennetmiş bize Eser kalmasın sakın ne gamdan ne korkudan Dökülmemiş kötülük beyaz elbisemize. Kaybolsun bulutlara çizdiğim tüm resimler Ara sıra da olsa bölüştüğüm resimler.
Yüzleşeyim kendimle toplayıp günahımı Hüzünlerim de uçsun kaçışırken geceler Avucuma alayım doğmayan sabahımı Yüreğimde yer tutsun kullandığım heceler. Heceler ki günümü ışığa boğan aydı Zorluklarla büyüttüm sanılmasın kolaydı.
Iskalanmış bir ömrü beraber vuralım mı? Rutubetli toprağa gömelim mi seninle? Geçmek bilmez zamanı susmaya kuralım mı? Duymaz mısın sesimi ne olur beni dinle! Kâbuslu öykülerde yaşadım bölüm bölüm Neredeysen gel artık kitabı kapat ölüm.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
NE ZAMAN OLURSA OLSUN DA, İLLAKİ... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
NE ZAMAN OLURSA OLSUN DA, İLLAKİ... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Iskalanmış bir ömrü beraber vuralım mı? Rutubetli toprağa gömelim mi seninle? Geçmek bilmez zamanı susmaya kuralım mı? Duymaz mısın sesimi ne olur beni dinle! Kâbuslu öykülerde yaşadım bölüm bölüm Neredeysen gel artık kitabı kapat ölüm.
Iskalanmış bir ömrü beraber vuralım mı? Rutubetli toprağa gömelim mi seninle? Geçmek bilmez zamanı susmaya kuralım mı? Duymaz mısın sesimi ne olur beni dinle! Kâbuslu öykülerde yaşadım bölüm bölüm Neredeysen gel artık kitabı kapat ölüm.
Değerli kaleminizden dökülen dizeler nice güzeldi beğenerek okudum kaleminize sağlık tebriklerimle saygılar...