Artık düşme peşime gömüldüğün yerde kal Yanına dert ortağı bitmez tasaları al. Öfkeyle kilitledim kapıları üstüne Mühür vurdum geçmişte acı veren her güne Ağlamadım yanmadım bir defa öldüğüne Yanıma gelme sakın senden bıktım ayrılık Eza veren ülkenden çekip çıktım ayrılık. İstersen bağır haykır ister gözyaşını sal Artık düşme peşime gömüldüğün yerde kal!
Arkamda kaldı kayıp, yönü şaşmış çok sızı Benim için parlıyor kaderimin yıldızı Oysa şifa arardım aksayan hecelerde Yapayalnız mahkûmdum en puslu gecelerde Sadece sen çıkardın sarmal bilmecelerde Kır düşmüş saçlarımdan atacağım ayrılık Üstüne para verip satacağım ayrılık. İnatlaşma çekil git rahat bırak bu kızı Arkamda kaldı kayıp, yönü şaşmış çok sızı.
Hani izin nerede öksüz ruhumu saran? Ne tükenmez sızın var ne de kalbimde yaran Şarkılarım ağlardı kemanın tellerinde Konuk muydun bilmem ki gözümün sellerinde Ömrüm heba olurdu hasretin ellerinde Güleceğim düşümde sana inat ayrılık Uçacağım semada takıp kanat ayrılık. Lekelemek haddin mi dokunmaz bana karan Hani izin nerede öksüz ruhumu saran?
Umut, hasta kalbimin kalesidir yıkılmaz Yanar parlar durmadan bir an bile sıkılmaz Kederlerle ıslattın ekmeğimi öğünde Siyah duvağı taktın başıma her düğünde Nasıl sevindim bilsen bir anda öldüğünde Bağlanmıştık seninle açtım söktüm ayrılık Yaşlansam da derdinle sanma çöktüm ayrılık. Ömrümün kalan yanı karanlığa tıkılmaz Umut, hasta kalbimin kalesidir yıkılmaz
Fark etmedin mi daha toprağa gömdüm seni Dudağımı çok yaktı çek zehirli buseni Baharın yeşilini gözlerime takmışım Gamla yüklü anları sokağa bırakmışım Hüzünleri toplayıp yüreğimde yakmışım Tepene kalemimi çakacağım ayrılık Mezarına uzaktan bakacağım ayrılık. Şimdi beni üşütmez sıcak güneşin teni Fark etmedin mi daha toprağa gömdüm seni. AFET İNCE KIRAT
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
PEŞİME DÜŞME AYRILIK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
PEŞİME DÜŞME AYRILIK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiir normları içinde, ona formlar vererek , söyleyiş doğallığıyla harmanlı bir şiir yolcusunun kendi adına yönelik “ Bu Bir Afet İnce Kırat Şiiri” dedirtebildiği güzel bir örnek.
eprimiş sevdalar taşınmış yıldızların ta ötesine puhu kuşlarının sırtında. Kalan sa her zaman ki gibi suflör hüzün, arza uzanan ellerle dilenilen vuslat.....
Üstadem gönlü ile konuşmuş harika şiirinde... Yazan yüreğinizi kutluyorum. Saygılarımla...
Fark etmedin mi daha toprağa gömdüm seni Dudağımı çok yaktı çek zehirli buseni Baharın yeşilini gözlerime takmışım Gamla yüklü anları sokağa bırakmışım Hüzünleri toplayıp yüreğimde yakmışım Tepene kalemimi çakacağım ayrılık Mezarına uzaktan bakacağım ayrılık. Şimdi beni üşütmez sıcak güneşin teni Fark etmedin mi daha toprağa gömdüm seni.
Her zamanki gibi yine güzeldi şiiriniz. Tebrik ediyorum. Saygı ve selamlarımla.
Gönül muhasebesi anılar kolay kolay unutulmaz.Ne kadar gömüldü sansakta o bir yolunu bulur,yaşantımızın bir parçasıdır.Et tırnaktan ayrılmaz yaşam ışığı vurduğu sürece o gölge bizden gitmez.Tebrik ederim saygılarımla.
Fark etmedin mi daha toprağa gömdüm seni Dudağımı çok yaktı çek zehirli buseni Baharın yeşilini gözlerime takmışım Gamla yüklü anları sokağa bırakmışım Hüzünleri toplayıp yüreğimde yakmışım Tepene kalemimi çakacağım ayrılık Mezarına uzaktan bakacağım ayrılık. Şimdi beni üşütmez sıcak güneşin teni Fark etmedin mi daha toprağa gömdüm seni
Of of içimi yaktın .Canım yüreğine sağlık.Süper anlatım.Tebrikler...
Kutlarım yürekleri;
Sevgilerimle ablam...