Yaralarıma Yağmur Sürme Vakti ( Bunaltı / Bulantı )
Şiir değil bu Sadece şairin kuralsız ağlaması...
Tüm mahal/le/lerim sessizdi sen geldin kimsesiz kaldım...
Uğultu dört bir yandan döküldü üzerime öl ! öl ! öl ! Linç kampanyalarında söküldü bilincimin süsleri takma düşler koyuldu yerlerine Geride yarı çıplak kelimeler kaldı ve intihar seçenekleri alabildiğine
İblisler kanımda dolaştı tüm vesveseleriyle ve günahları giydirip ateşten yüzleriyle Haviye’ye ittiler kaderimi
Avuçlarımın içinde öfkemle boğulmuş saç kırıkları ve bileklerimin yüzünde kalemin ölüm kokan satırları Hep beraber içmeliydi adımı unutana dek kaybedilmiş yön şerefine
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
kuralsız ağlamaktan nasiplendiğim her vakit geliyorum bu sokağa ıslak taşlarında paralayıp ayaklarımı izmaritlerimi de toplayıp dönüyorum.. kendi sokağıma.. sıcak geliyor o zaman düşlerimin elleri sarılıp uyuyoruz beraber mut sarıncaya kadar kirli kalbimi gözyaşlarımı postalıyorum her gün bitiminde bu adrese...
Ve “Yağmurda Unutulan Şarkı”lar geldi aklıma… Bilerek terk edilen… Bilinçsizce unutulan ve nice mecburiyetler karşısında bırakılıp gidilen nice şarkılar
Birden yürüyüşüm ahengini kaybediyor ve bir isteksizlik çöküyor içime… Şimdi bir otobüsteyim ve yüzünü çiziyorum camlara… Büyü bozuluyor ve şehir önemini kaybediyor aniden gözlerimde… Gelişinle çoğalan hasrete bir çare olmuyor; ne şehir ve ne de geceyi bölüştüğüm sokaklar…
Bir haykırışın ellerine bırakıyorum kendimi ve hafızasını git gide yitiren şehirlere isyan ediyorum. Hatıralara saygısı yok artık hiç kimsenin… Aşk ise o eski nazikliğinden ve nazeninliğinden çok uzakta… Kim anlıyor artık gönül derdinin yüreğe sığmayan acısından… Ve çağrıştırdıkları üzerinde düşünülmeyen bir yağmur kime neyi anlatmaktadır?
Yağmur eğer özletmiyorsa, sevindirmiyorsa....???
o yağmur,o yağmur,o yağmur kime neyi anlatır!!!
Mehtap S.Hümeyragül DALLI tarafından 5/2/2010 11:04:09 PM zamanında düzenlenmiştir.
:) iyi ki "şiir değildi" şair,ya bir de şiir olaydı! her gel/me nin me'si yalandır ya zaten ve hatta ağızdan öyle alelade çıkar ki o iki harf,duyul/a/maz ve şair, yağmur paklamaz senin yangınlarını, şimdi yaralarına kar sürme vakti...
merhaba güzel insan kutlarım bu harika şiirinizi. o kadar içime işledi ki ne diyeceğimi şaşırdım. ya da yaşlılığıma verin gitsin. gerçekten son günlerde okuduğum en güzel şiir insan ister istemez diyor ki ben de böylesine güzel şiirler yazsam ama nerede içimizdeki coşkuyu çabuk yitirdik. yarı yolda taşımaz oldu ayaklarımız bu yüzden soluğumuz da az çıkıyor artık. bayrağı sizlere teslim etmenin vakti çoktan geldi bu yüzden yarınları size bırakıyoruz. aşkla kalın
Uğultu, dört bir yandan döküldü üzerime öl ! öl ! öl ! Linç kampanyalarında söküldü bilincimin süsleri, takma düşler koyuldu yerlerine. Geride yarı çıplak kelimeler kaldı ve intihar seçenekleri alabildiğine.
ne güzel imgeler yaratmışsınız ne güzel anlamlar yüklemişsiniz şiire ne desem yarım kalıyor hep kurduğunuz düşte bıraktığınız gülüşte kalın
Yüreğimde bir kelebek çırpınıyor şimdi dizelerinizde Ben sussam sağnaklarım susar mı şairim? Kutlarım farkı dizelerinde özel mısralarınızı aldım son yanıma sarmaladım üşümesinler bizler giibi yüreklerimiz gibi sevgimdesinize saygımla .....
Şiir değil bu. Sadece Şairin kuralsız ağlaması…------------------------------------Belki de kurallara takılıp kalan her şey gibi şiirde bu kasvet içinde sıkıştı ve bazen böyle şairin değimiyle kuralsızlıklara ihtiyaç var. Bencesi; Mükemmel bir şiirdir ve büyük keyifle okudum var olun.
Hayırlı bayramlar diler daha nice bayramlara sağlık ve mutlulukla erişmenizi dilerim. Selam ve saygıyla.
Elbet yağmurlar ile yıkanır yaralar ..Gözlerimizi öpmese puslu bulutlar , en iyi hangi ahval anlatabilir ki bizi? Yürekten dökülen mıhlanmış sözcükleri gözyaşları yıkamazsa şiir olmaz değil mi? Tuzlu damlalar yakarken yaranın en acılısını varsın olsun sözcükler ve biz ağlarken eşlik etsin aşkın tüm hallerine harfler ....
"Şiir değil bu. Sadece Şairin kuralsız ağlaması"
Ne zaman şairler kural tanıdı ki....Siz ezberleri bozun bizde onların gölgesine sığınalım olur mu?
Çok içten...Dibe vurmak birşeylerin, hakikatin farkedilmesine çok az bir zaman kaldığını gösterir kanımca... tabi uzadıkça dayanılmaz oluyor. Tutunacağımız ipi doğru seçmek, herşeye rağmen, ama herşeye...
Birgün kurtulacağız bu dünyadan, diğer bir deyişle hakikate ulaşacağız.
sizin için Allah'tan doğru bir kılavuz diliyorum. Kendim için de tabi. Sizi sevdim.
rijit uçları var mısraların... Bu şiirin taraftarı olduğum duygusu olsa gerek... Şiirin savunduğum saldırganlığı... tabii ki kendi kendine... Tebrikler...
kabuslar diz boyu ve acmaz kapilari suaallerimiz öyle karabasanlar konuk olur bir zaman nedenler nicinler bolca hayat iste yasam bu sorgular olmasa zevk verirmiydi sanmam yasanasi dünyadan mutlu dakikalar calmaniz dileklerimle siir gibi siirdi ve cokca icine aldi dizeleriniz yüregimi...
ıslak taşlarında paralayıp ayaklarımı
izmaritlerimi de toplayıp dönüyorum..
kendi sokağıma..
sıcak geliyor o zaman düşlerimin elleri sarılıp uyuyoruz beraber
mut sarıncaya kadar kirli kalbimi
gözyaşlarımı postalıyorum her gün
bitiminde bu adrese...