/Anla beni zihnimin kenarına takılı kalmış anıların sahibi ! Faili meçhul olmayan bir cinayet olur bu yaptığın /
Her gün yeni doğmuş bir şiir astım saçlarına hani çekiştirirlerdi durmadan Sen uyanmamak için direnirdin tatlı uykundan O şiirler -ki yalnız sanaydı tebessümleri- el sürmediğin mevsimler olarak atıldı zindanlara
Adımlarının altında sonbaharın hüzün rengi yaprakları dolaşırdı hani boyardın ellerinden tutup solgun dudaklarını O yapraklar -ki yalnız sana gönül vermişlerdi- kirpiklerinin altında faili meçhul kaldı
Dilinin ucunda kimsenin bilmediği aşk şarkıları hani söylerdin notalarından tutup yüzünde assolist edası O şarkılar -ki nakaratlarından asıldılar- eşlik etmediğin dans da ayaklarıma basan zanlıydılar
/Sen hiç bilmedin Gözlerini kapattığında uyudu ardından tüm şehir /
Ruhumda kırıldı dalgaların ayakları Ertelendi sevişmeler Sahilin özlemiş tenine düştü üşümüş martılar Bir tek yıldız yada ihtiyar balıkçı yoktu adı şahit yazılsın amel defterine Sadece yanık kokusu sinmiş yüzüyle yaralı gece... avuçlarımda O da son demlerinde Yakamozlar dibe vurdu Feryatları yüreğime yağdı tane tane O feryatlar -ki saçların tenlerine düştüğünde jilet kesiği izler kalırdı yüzlerinde- sen uyanma diye sessizce ağlayıp öldüler ve isimsiz mezarlara gömüldüler
Şimdi biliyorum
Boynunun kenarına bırakılmış zannettiğim cennet kokusu yüreğinin insafına bırakılmış fermanımmış Ne kadar bahar varsa silip süpüren İpe götüren
Gözlerini seçemediğim celladım !
Ellerinden asılmak değil de hasır altı ettiğin hayallerimden uzakta boğulmak kalleş bir ipe
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Gözlerini seçemediğim celladım ! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gözlerini seçemediğim celladım ! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
O yapraklar -ki yalnız sana gönül vermişlerdi- kirpiklerinin altında faili meçhul kaldı. ........Mükemmel bir anlatım. Şiirle yorulduğum bir anda çıksa da karşıma, sarıp sarmalayabiliyorsa okuduğumda, oturup alkışlamak düşer bana. Esen kal.
Ellerinden asılmak değil de hasır altı ettiğin hayallerimden uzakta boğulmak kalleş bir ip’e dokunuyor be…--------------------------------Çok güzel şiire mükemmel bir final yazmış şair.
Ellerinden asılmak değil de hasır altı ettiğin hayallerimden uzakta boğulmak kalleş bir ip’e dokunuyor be… ***Daha da dokunsun...Böylesi güzel şiirlere vesile oluyorsa madem... Kutlarım,selamlar..
Her gün yeni doğmuş bir şiir astım saçlarına hani çekiştirirlerdi durmadan. Sen uyanmamak için direnirdin tatlı uykundan. O şiirler -ki yalnız sanaydı tebessümleri- el sürmediğin mevsimler olarak atıldı zindanlara.
Harika bir anlatım olmuş kutluyorum sevgili şiir dostum kocaman sevgilerimle
nasıl bir aşksa!... bunca yıllık yaşamışlığım ve yaşanmışı görmüşlüğüm içinde senin gibi, hem sevip hem de bir o kadar nefret eden, hatta aşkıyla nefretinin kavgasında aşkının elini kolunu bağlayıp aşkının mağlup olmasını isteyen birini daha görmedim...sonsuz nefretinin önünde aşkını diz çöktürüp yalvartmak, nasıl bir acımasızlık bu....aslında yüreği şiire lime lime doğrayan da bu affedemeyiş değil mi...
şiirin mükemmeliğine ne yazsam hakkını veremem, her zamanki tadında , sevgi ve selamlarımla sevgili arkadaşım..
Boynunun kenarına bırakılmış zannettiğim cennet kokusu, yüreğinin insafına bırakılmış fermanımmış ne kadar bahar varsa silip süpüren, ip’e götüren…
Gözlerini seçemediğim celladım !
Ellerinden asılmak değil de hasır altı ettiğin hayallerimden uzakta boğulmak kalleş bir ip’e dokunuyor be…
mükemmel ...aşk yalın ayak yürürsün ateşlerde hemde gönüllü kabüllenirsin yardan gelsinde acısın etlerin kavrulsun için ve bir hayal sadece hayali anların ...muteşemdi sevgili razı yüreğin çağlasın...
BU KADIN ŞİİRLERİNİZİ RUHUNA GIYDIRDIKÇE SAYFANIZDA MISRA MISRA GÖZYAŞLARINDA ASILI DİZELERİNİZ VAR. RENGİ KAYBOLMUŞ AŞKLARDA ESRİK SEVİŞMELERİN KUYTUSUNDA KAÇ KERE ÖLÜNÜR BE ŞAİRİM? KELEBEKLERİN MEZARI BELLİMİ? KAYBOLDUM ŞAİRİM BULMAYIN BENİ BU ANDAN SONRA MUHTEŞEMDİ ŞİİRİNİZ.................. CEHENEMLER NE ZAMAN SÖNECEK BEKLESİNLER Kİ GÖZYAŞLARIM O ZAMAN BİTECEK, BIRAKSINLAR YASEMİNLER MAHŞERE KADAR YAĞSIN SAĞNAKLARDA yasemin çiçekleri bırakıp gider bu deli yürekli sevda militanı yüreğimden yüreğinize alıp gideyim ben mısralarınızı izin verin....
SEVGİMDESİNİZ HUZURLA KALIN SİZİ HEP HAKEDENLERLE........
yasemin00 tarafından 10/3/2009 5:44:26 PM zamanında düzenlenmiştir.
yüreğim meçhul sevdaya gözlerim dizelerinize takıldı kaldı kopmak zor şimdi burdan böyle neden içten acıtır bizleri .tebrik edyorum güzel ve anlamlı (benim için yazılmış gibi) şiirinizi .sevgi saygı birde tuzlu su bıraktım sayfanıza..razı
suskun çığlıklar kopuyor tarafından 10/3/2009 4:05:51 PM zamanında düzenlenmiştir.
/Sen hiç bilmedin… Gözlerini kapattığında uyudu ardından tüm şehir…/ .......Mükemmel bir duygu seli.....Hakettiğini de almış.. (Ama son günlerde sinirli gördüm sizi.Böyle yazan bir yürek daha sabırlı olmalı..Biliyorum oğlunuzu çok seviyorsunuz.Rabbim Onu size bağışlasın) Tebrikler,selam ve dua ile...ESRA
Dilinin ucunda kimsenin bilmediği aşk şarkıları hani söylerdin notalarından tutup yüzünde assolist edası. O şarkılar -ki nakaratlarından asıldılar- eşlik etmediğin dans da ayaklarıma basan zanlıydılar.
hasır altı ettiğin hayallerimden uzakta boğulmak kalleş bir ip’e dokunuyor işte...
Dokunması da lâzım zaten hocam. Hayallerden uzaktaysak, duygulardanda uzaktayız demektir. Geçtim gittim şiirle birlikte. Yolu arıyorum halâ. Selamlar saygılar.
Her geldiğimde, sonsuz güzellikteki tatlarla ayrıldığım kimi zaman da alıp gidilesi şiirlerini okuduğum şair... Yüreğiniz var olsun hep ki biz de bu tatlardan mahrum kalmayalım... Bernaca Sevgilerimle...
Harka bir şiir...Yarın ana sayfada günün şiiri olarak asılmazsa bende .... Ne diyeyim....Seçki kurulu hakketten bu işten anlamıyor diyeyim.....(Zaten emin değilim) Kutlarım yürekten.... Saygılarımla....
Feryatları yüreğime yağdı tane tane O feryatlar -ki saçların tenlerine düştüğünde jilet kesiği izler kalırdı yüzlerinde- sen uyanma diye sessizce ağlayıp öldüler ve isimsiz mezarlara gömüldüler.
Muhteşemmmmmmmmm.......
Aldı...götürdü...sirkeledi..geri getirdi.....:)
Hayat işte ...... şu şiirler de olmasa içimizin sesini nasıl duyururuz ki ? Çığlıklarını nasıl bir tıkırtı ile örteriz ... nasıl yamalarız çürümeye yüz tutmuş yanlarımızı... Nasıllllllllllllll :)
Peşinde olandan kaçar aşk umrunda olmayanı yakalar. . .
Dedim ya bende hep aynı , kaleminden dökülenler şiir ve sen Razı'sın
Ben seni okumaya her daim Razı