(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Emek/le şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Emek/le şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
evet derin sevgiyede dönüsmeyecektir emeksiz ask haliyle. tarza tavira tek nokta. alin terinize üc nokta... birde hic bir emek ve alinteri bosa gitmez. degisik bir siirdi. yüreginize saglik.saygilar.
şimdi söyle yar hangisinin sonuna üç nokta koymak gerektir...
Tarzına mı alın terime mi...
Emek vermek, hemde severek varını yoğunu onun uğruna sermek hakiki seven yüreklerin işidir... Fakat ne hazindir ki, emek verilen nankör, bencil ve çıkarcıysa sizin emeğiniz sadece yaradının huzurunda var olacaktır... ve hesabı "HAK" soracaktır...
"HAK TOKATIN SESİ OLMAZ, VURDUMU İFLAH OLUNMAZ"
Güzel dizelerdi... Üç noktayı nereye koymanızı düşündürecek kadar bencil birisinin sonuna tek nokta koyun bence... :)
Elbette emekle derinleştirilmiş ve alın terine bulanmış sevgiye ... 3 nokta koymak gerektir. Devam etsin diye.Ki edecektirde. Tebrikler.Kısa ve öz ama çok şey olan bir şiir. Selam ve saygılarımla hocam.
Sevgi emektir kabul emeksiz sevgi hevestir... gelir geçer...
Emekle beslenmiş sevgi aşkın gerçeğidir derim bende...
Önce ilgi vardır, sonra alaka ve emek sonrası mı tutulma ( Aşk sonsuz müebbet) diye düşündüm...
Bir anda çarpar derler aşka onun adı aşk değildir işte sevgi için karar kılma anıdır desek...yada ne bileyim sonsuzluğa giden yol için atılan ilk adım ...
Sonuçta derimki emekli sevgi aşkı doğurur ve bakiliği verilen emekle doğru oranlıtılıdır.
Hakkıyla, layığıyla gerektiği şekliyle sarılmayan, emek harcanmayan sevgi ne bilinir ne de bırakın aşkı gerçek kabul etmeyi ütopyasını bile düşünebilir...
Harfi harfine... aşk adını verdiklerimiz başta olunca başka sizin dediğiniz gibi aşk hedef alınınca başka ve tam kastımı bulan yüreğe sevgilerimle bir dua... Aşkla kalın...
Çok derin anlamlar taşıyor bence şu iki dize...Sevgide emek vardır.Ama biz hiç bir aşka emek veremiyoruz bile...Bu yüzden emek verilen sevginin her zaman devamı vardır.Bence de ... sevgiye
ÜZGÜNÜM... BİRAZ ÖNCE OĞLUMDAN AYRILMAK ZORUNDA KALDIM. SOLDAKİNE... KELİMESİNİ ŞU YAĞ REKLAMINDAKİ GİBİ ANLAYIP KALBİNİZİ KIRDIM... SANIRIM KAFAMI TOPARLAMAM GEREKİYOR... GERÇEKTEN ÜZGÜNÜM...
sorunun muhatabı değil, okuru olarak yanıtlamak isterim ki , aşk ne emek ister ne hesap ne kitap bilir, gelir kor gibi oturur yüreğine ve hakiki aşk ömrün boyunca içinde yanan ateştir... sevgi ise en olması gereken, beslenen, büyütülen ve diğer tüm duyguları beraberinde getiren... üç noktaya hangisinin uygun olacağına ise ancak cümle bittiğinde yürek cevap verir bence.. nacizane fikrimdi saygılar...
Sahra _can... Hangi aşktan bahsettiğimizin önemi yok biliyorsunuz. Tüm aşklar ister ulvi ister insani ister maddi... emeksiz olmaz diye düşünüyorum. Gelip yüreğe oturan "şey" konusunda uzun konuşmalar gerekir... demek istediğim emek tasavvuf çizgisinde yol alanlar için çile vs adı altında işlenendir.çilesini çekmeyenin hiç bir aşktan payı yoktur... günümüzde aşk adı verdiklerimize de bakınca kulplarının zayıflığı elde kalmış aşklar çöplüğüne malzeme taşıyor gibi görünmüyormu size de...
BELKİ DE HİÇ AŞIK OLMADIK DEĞİL Mİ !!! OLAMAZ MI ?
Razı'sın Razı her satır/da
Selamlar dost