Kapının eşiğinde bir çocuk -süpürülmüş gibi- beklemekte Küçücük parmaklarında diş izleri ve kırılmış camdan bûseler ceplerinde Sobelenmiş de düşmüş yüzü yalancı mevsimlere
Biraz ileride başka biri kafası eğri Yanaklarındaki gamzelerde yakılmış da hayalleri kül kül bakıyor yüzüne kapadığı parmaklıkların ardından
Yatağın üzerinde bir gelin duvağı açılmamış Nasibi tırnaklarının arasında son nefesini veriyor Kirpiklerinde martılar çığlık çığlığa ölmüş gülleri topluyor
Otuz beşlerinde bir adam yerde boylu boyunca Yanaklarında gözyaşları gezinmiş derin çukurlar Dudaklarında, kendine sigara sarısı beddualar ve boynunda gemici düğümü urganla kaçı/nı/lmaz ölüm var
Yanı başında bacağı kırık piyano notaları sökülmüş beste çalıyor Çırılçıplak bir kadın olmayan göğüs kafesinde mikrofon arıyor
Yırtılmış sayfalarına öfke çizilmiş bir defter saklanmış masanın tozlu yüzüne Tek tek batırılmış boya kalemleri en çok da siyah Gözlerine
Masanın altında yüzünü saklıyor kanatları koparılmış bir melek İblisin koynunda zoraki Cennete nasıl dönecek…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Oyuncak Mezarlığı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Oyuncak Mezarlığı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
merhaba ustam yüreğine sağlık yine aklımı başımdan aldı şiirin yorum da çok güzel tebrikler sen hep yaz ustam yüzündeki gülücükler hiç solmasın aşkla kal
Otuz beşlerinde bir adam yerde boylu boyunca. Yanaklarında gözyaşları gezinmiş derin çukurlar. Dudaklarında, kendine sigara sarısı beddualar ve boynunda gemici düğümü urganla kaçı/nı/lmaz ölüm var.
Yanı başında bacağı kırık piyano notaları sökülmüş beste çalıyor. Çırılçıplak bir kadın olmayan göğüs kafesinde mikrofon arıyor.
Kapının eşiğinde bir çocuk -süpürülmüş gibi- beklemekte. Küçücük parmaklarında diş izleri ve kırılmış camdan bûseler ceplerinde. Sobelenmiş de düşmüş yüzü yalancı mevsimlere.
Biraz ileride başka biri, kafası eğri. Yanaklarındaki gamzelerde yakılmış da hayalleri kül kül bakıyor yüzüne kapadığı parmaklıkların ardından.
Yatağın üzerinde bir gelin, duvağı açılmamış. Nasibi tırnaklarının arasında son nefesini veriyor. Kirpiklerinde martılar çığlık çığlığa ölmüş gülleri topluyor.
Otuz beşlerinde bir adam yerde boylu boyunca. Yanaklarında gözyaşları gezinmiş derin çukurlar. Dudaklarında, kendine sigara sarısı beddualar ve boynunda gemici düğümü urganla kaçı/nı/lmaz ölüm var.
Yanı başında bacağı kırık piyano notaları sökülmüş beste çalıyor. Çırılçıplak bir kadın olmayan göğüs kafesinde mikrofon arıyor.
Yırtılmış sayfalarına öfke çizilmiş bir defter saklanmış, masanın tozlu yüzüne. Tek tek batırılmış boya kalemleri en çok da siyah. Gözlerine.
Masanın altında yüzünü saklıyor kanatları koparılmış bir melek. İblisin koynunda zoraki. Cennete nasıl dönecek…
Kan ter içinde gecenin dördüne uyandım.
Allah’ım ! Neden yüzlerinde hep ben vardım….
Güzel değişik bir şiirdi yüreğinize tebriklerim..Sevgiyle
Otuz beşlerinde bir adam yerde boylu boyunca. Yanaklarında gözyaşları gezinmiş derin çukurlar. Dudaklarında, kendine sigara sarısı beddualar ve boynunda gemici düğümü urganla kaçı/nı/lmaz ölüm var.
Oyuncak mezarlığı değil kâbus sanki. Hep yüzlerinde sen varsan hepsinde bir parça varsın demektir en azından duygularınla. İblisin koynuna düşen cennete dönemez bilirsin. Lâkin kanatları koparılmış melek deyimi bana düşmüş melekleri hatırlattı. Derin ve bir o kadarda düşündürücü razı hocam. Tebrikler. Selam ve saygılarımla.
YİNE NELER VARDI CAN EVİME ALDIĞIM, NE MAVILIKLER NE DÜŞLER, BİR DÜŞLER ÜLKESİNDE DEĞİLMİYDİK YA BİZ KİMDİK? YİNE FARKINIZLA YİNE SEVDİĞİM YÜREĞİNİZDE MISRALARINIZDA ALDIM ALDIKLARIMI VE YASEMİNLER BIRAKTIM SİZE EN CİCİSİNDEN ......................SEVGİLER.......................
şiirini okuyunca düşündüm de sevgili dostum, bu güne kadar ben hiç kabus görmemişim .... ama her sabah hayr olsun diye uyandığım ve anneme anlattığımda, her seferinde bana "bir şeye sevineceksin" diye yorumladığı güzel rüyalarım olmuş her zaman....her rüyamda ya yeşil vardır ya mavi ya da beyaz, ya nehirin berrak sularında pembe bir balıkla yüzerim , ya yemyeşil çayırlarda yelelerini savurarak koşan atların üzerindeyim, ya da gökyüzünde süzülen martıların kanadına tutunmuşum... şimdi önce kendinin sonrada benim rüyalarımın yorumunu bir de sen yapar mısın?
Okurken yaşatan şiirdi yine... Her safanıza geldiğimde değişik tatlarla ayrılıyorum çoğu zaman hüzünle... Ama yine de hüzünde olsa alınan tat şiir adına tebrikle... Bernaca sevgilerimle...
Tam bir Râzı tarzı şiir,,, akıcılıkta ve anlatımda harikadan öte 'mükemmel' di. Kabus, nasıl bu kadar şiirsel/güzel anlatılabilinir,,, az kaldı imrenecektim. Yazık olmaz dilerim şiire, g ü n ü n şiiri seçilmeli ama ben kendime seçtim bile. Paylaşım için teşekkür ediyorum, yüreğine saglık. .... Ben ne zamandır sayfana uğrayamadım ve çok şey kaçırdım eminim. Gerçi ben siteye genel olarak uğrayamadım ama artık vakit oldukca burda'yım.
Selam ve sevgiler sayfana bıraktım...
gülüm-se tarafından 9/7/2009 6:26:54 PM zamanında düzenlenmiştir.
Offf dedirttiniz sevgili dost...... hemde derinden bir offfffff :(
kayboldum satırlarınızda.....her tarafta buram buram bilmece kokuları,,belirsizliklerin ayak sesleri yankılanıyor duvarda.....geceleri mesken kılan bütün negatif düşler ayakta.bir tek sizin gözlerinin kapalı ve düşler şehrine yol amakta.
Yırtılmış sayfalarına öfke çizilmiş bir defter saklanmış, masanın tozlu yüzüne. Tek tek batırılmış boya kalemleri en çok da siyah. Gözlerine
Şairim güzel bir şiir okudum kaleminden. Gece geç vakitlere kadar oturan, seven, düşünen, bazen güneşlerin üzerine doğan. Birazda sevgisine karşılık bulamayan. Şairi ve şiirini kutluyorum. Tebrikler
yine aklımı başımdan aldı şiirin
yorum da çok güzel tebrikler
sen hep yaz ustam
yüzündeki gülücükler hiç solmasın
aşkla kal