(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Satırların Yüzündeki Sevgili şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Satırların Yüzündeki Sevgili şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bilirsin. Ben yüreğimi değil, kanayan yanlarıyla acıtan yaralarını sevdim... ******** Beğendim gerçekten. Özellikle bu bölümü etkiledi, kutlarım,selamlarımla..
ah bir de sana ve sevdana layık olanı bulup sevebilsen arkadaşım... ne diyeyim gene ağır bir yük bıraktın zihnimizin omuzlarına ve biz gene şiirinin altında kaldık...
Bilmezsin. Ben senin yüzünü değil, sessiz gidişlerinde göğsümde hüznü sevdim...
Belkide tek sevgimiz gidene değil ardından döktüğümüz gözyaşlarına daha doğrusu bekleyişlere...Hüzün sevilir mi oysa yalnızlıkta....Çok güzel bir şiirdi...tebrikler abi...
Hüzün sevilmez mi efendim.En katı kalpleri bile yumuşatan şeydir hüzün...Ben severim hüznü,hatta hep hüzün yazar kalemlerim...Tebrikler,slm ve sevgiyle..ESRA
Rüzgar ateş için neyse, ayrılık da aşk için odur; küçük bir aşkı söndürür, büyük bir aşkı daha da güçlendirir. (Hz.Mevlana) GÜZEL YÜREK SESİNDEN ÇIKAN HÜZÜN SESLERİYDİ İNCE BİR SIZI, BİR GARIP BİR BURUK ACI................ SEVGİYLE KAL KALEMİN HEP VAROLSUN................
hala bilemediğimiz harflerinizin, cümlelerinizin arasına sinmiş bir düzlem var...bize arada kapısını açıp sadece havasını aldırdığınız...
yas değil bu, ayrılık gibi de değil, eziyete meyilli yazdıkça kanatası gelen bir aşksal şölen
..