(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sessizlik ve Sensizlik 2 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sessizlik ve Sensizlik 2 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Buz kristallerinden mi yapıldı yüreğin ? Uzak ihtimallerin haram rüyalarında mısın ? Ellerinde gördüğüm benim kanım mı? Yırtılıp atılan, papatyanın yaprakları kadar mı değerim, gülüşünün ardına gizlediğin?
Sessizlik ve sensizlik... Kocaman bir çığlığın boğazımda düğümlenişi. Dişlerini parlatmış girdap zamanını beklemekte Nereye kadar yüzebilirsin yar bu sabırlı okyanusun soğuk koynunda ?
Duygular askıda kalıyor yürek anlaşılmıyorsa.Anlaşılmak önemli,umursanmak.Bu duyguları taşımalı,anlamalı karşı taraf.Ağır duygulardır,her insan taşıyamaz.Taşıyabilen yürek de bir kenara atamaz,umursamamazlık edemez.Taştan ve buzdan kalpler vardır,görünüşte insandır,fakat duygusuz olan insanlara beslenen duygular,yüreğe zarardır.Bir kitabımdan kısa bir yazıydı,kısa ve kısmen aldım bu düşünceyi.Harika dizelerdi değerli şair.Tebrik ederim,selam ve saygılarımı iletiyorum.
Sessizlik ve sensizlik... Kocaman bir çığlığın boğazımda düğümlenişi. Dişlerini parlatmış girdap zamanını beklemekte Nereye kadar yüzebilirsin yar bu sabırlı okyanusun soğuk koynunda ?zıyor
*************************************** arkama yaslanıp kaç kez okudum bilmiyorum... takılı kaldım şiire.. şiir sizin, duygu sizin ben neden bu kadar etkilendim bilmiyorum... ya da şiirde ki yansıma çok kuvvetli sızıyor en derine... günün şiiri olacak kadar güzeldi... kutluyorum...gönülden... saygımla,,
Buz kristallerinden mi yapıldı yüreğin ? Uzak ihtimallerin haram rüyalarında mısın ? Ellerinde gördüğüm benim kanım mı? Yırtılıp atılan, papatyanın yaprakları kadar mı değerim, gülüşünün ardına gizlediğin?
Sessizlik ve sensizlik... Kocaman bir çığlığın boğazımda düğümlenişi. Dişlerini parlatmış girdap zamanını beklemekte Nereye kadar yüzebilirsin yar bu sabırlı okyanusun soğuk koynunda ?
Sessizlik ve sensizlik... Parmaklıklar içime çöreklendi Kum fırtınalarında açamıyor sevdam gözlerini Saatler tükenişime koşuyor Aynadaki resim perde gerisinde kalmış gibi ve boğuluyor
Sessizlik ve sensizlik... Elimde kadeh boşluğu içiyorum Düşüp kaldığım yerde yalnızlık senfonisi Sevgili, UMURSAMADAN AŞK OLMAZ diyorum, soru işaretleri gönlüme doluşuyor Sessizliğini duyuyorum yar Bak,ben sensizlikte ölüyorum
çok güzeldi çok hüzünlüydü şiirdi tebriklerim yüreğinize yüreğimden sevgilerimle
Sonra yeni bir yüz çizeceğim kendime melankoliden. Hecelerin haberi yokken... .... Karakalem bir yüz olsun hocam.Daha gizemli durur. Aşk tek hecedir varsın haberi olsun hecelerin melankoliye sayarlar.Belki de biraz hüzne boyarlar.
Sevilenin yarattığı acının sebep olduğu çığlık çığlık bir sessizlikti bu. Sessizlik ve sensizlik... Kocaman bir çığlığın boğazımda düğümlenişi. Dişlerini parlatmış girdap zamanını beklemekte Nereye kadar yüzebilirsin yar bu sabırlı okyanusun soğuk koynunda ?
BİR BEN DAHA BULMAK , MISRALARDA DERİN ACILARIM DİLSİZKEN KITALARAINIZDAHAYKIRIYOR BAZEN
KALEMINIZI YÜREĞİNİZİ VE BU ŞİİRLERİ YAZAN RUHU SEVIYORUM ŞAİRCE....... VAR OLUN ,SAĞ OLUN , VE NE OLUR HEP OLUN...........
AYNADA Kİ YÜZÜNÜN KARŞILIĞINI BAZEN AŞKIN DERİNLİKLERİNİ GÖRMEK MUHTEŞEM BU SAYFADA VE SİZİN RUHUNUZDA YÜREKTEN KUTLARIM İYİKİ VARSINIZ ............SEVGİYLE, SAYGIYLA..............
BU DELİ YÜREKLİ KADIN GİDER YİNE GÜZEL ŞİİRDEKİ TÜM SATIRLARI ALIP...........
Saatler tükenişime koşuyor Aynadaki resim perde gerisinde kalmış gibi ve boğuluyor Sessizlik ve sensizlik... Elimde kadeh boşluğu içiyorum Düşüp kaldığım yerde yalnızlık senfonisi dinliyorum
sessizlk ve sensizliğe dair okudum en-ler içinde bir şiir...çok güzel işlenmiş aşk ve akabinde gelen acı... içimden bir ses değemeyene neden bu kadar söz diyor..fakat diğer yanım seven nedenlere yer verir mi de kesişiyor.. mealen duygular dün , bugün ve sonraları çzerken harika br şiir çıkmış orta tebrikler... saygımla aşka ve aşkı yaşayablen herkese
SERBEST ŞİİRLER KONUSUNDA FAZLA BİR ŞEY SÖYLEYEMESEM DE BU ŞİİRDE ÖNCELİKLE AHENK , SES UYUMLARI ALİTERASYONLAR DİKKATİMİ ÇEKTİ. Saatler tükenişime koşuyor Aynadaki resim perde gerisinde kalmış gibi ve boğuluyor Sessizlik ve sensizlik... Elimde kadeh boşluğu içiyorum Düşüp kaldığım yerde yalnızlık senfonisi dinliyorum BU DİZE DE BİR ÖRNEK OLARAK SEÇİLDİ, ÇOK DEĞİŞİK SÖYLEYİŞLER HAKİM. SEVEREK OKUDUM. BAŞARILAR DİLERİM.