(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ve her kadın Leliadan biraz yontularak kadın olur... çöl ateşi bir tenle kavurmak da Lelianın suçudur, buz ayazında yaralar açmak da .... Leila her göze kadındır aslında bir kendi bedeninde bilmez kadınlığını.....şair, heykeltraş gibi Lelianın mermerinden bir kadın yontar ve her çekiç darbesinde bir tutam naftalin kokusu hasıl olur.....
devamı: arar Lelia...aşkı arar ya iştahlı bakışlardan başkası değildir payına düşen...yanlış yerdedir oysa aşk onun bulunmak durumunda kaldığı kokuşmuş mekanlarda değildir ki o mekanlar adamlığıyla değil kendinden olmayan verilmişlerle caka satanların yeridir... Lelia seveni bulur...ama hoşlantıdan başka değildir duygusu . Şair küçüktür hem ruhsal hem yaş olarak Lelianın ruhundan anlamaz sadece aşıktır.Şair küçüktür çünkü aşka zorunluluk gibi yaklaşır.Lelianın ki sadece ruhuna bir nebze beğenilirlik katmaktır ve Şairle oynaması bundandır...
Yorum bile yapamdım... Tek kelime MÜKEMMELLLLL Harika bir şiir gerçekten de günün şiirine değer bir şiir okudum sayfanızda... Kutlarım... Saygılarımla...
Merhaba şair...