(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YARI ŞAKA, YARI CİDDİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YARI ŞAKA, YARI CİDDİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bana,bana banaRabbena hep bana Al ama bil ki, ciğerin etmez on para
Yorumsuz.Olumsuz,sorumsuz . Kaldı mı dünya sana? A, doyumsuz…. Dalgalandım,Taştım kabardım. Oh bee!!! Yazdım rahatladım.
canım ne bu celal ne bu hiddet bu laflar kime niyet kime kısmet.oh rahatlamışsan sevindim.yoksa alim allah şişme kötü booooooooooooooooooooom tebrikler.kalemindaimolsun.canım arkadaşım.sevgiler.
Bana,bana banaRabbena hep bana Al ama bil ki, ciğerin etmez on para
Yorumsuz.Olumsuz,sorumsuz . Kaldı mı dünya sana? A, doyumsuz…. Dalgalandım,Taştım kabardım. Oh bee!!! Yazdım rahatladım
O O O hemşerim rahatlamış, ne güzel de yazmış sağa sola taşlar laflar atmış, hem de kalemine çok yakımış ben de nasibimi almışım ****Öz,Göz ,köz Görmeyene yetmez iki göz**** anlayana sivrisinek saz, anlamayana davul zurna az demiş atalarımız, bizde anladık rahatladık sevgili hemşerim yüreğine sağlık, İzmir'de olup da efelenmemek olmaz öyle değil mi?birde serde Malatyalı olmak var işimiz zor canım, gönülden kutlarım sevgiyle ve sağlıkla kal canım... öpüyorum...
Yorumsuz.Olumsuz,sorumsuz . Kaldı mı dünya sana? A, doyumsuz…. Dalgalandım,Taştım kabardım. Oh bee!!! Yazdım rahatladım
esmizemiz... valla can ben bü dizeleri okudum ya inan bende rahatladım..sanki ben söylüyorum bu kelimeleri...söylemeye cesaret edemediğim ince sızıma...ama sayende içimdende olsa okudukca söyledim ..söyledikce rahatladım..sağol valla can..iyi geldi..aman ha can genede o duymasın... çok farklı ve çok güzeldi can.kısa ama keskin çıkışlar...uç noktalara dokunmuşun dizelerinde uzun zamandan bu yana ...ve hepimizin adına ..budanmış kirlenmiş insanlara en güzel cevabı vermişsin...
bi cevapta benden olsun mu can..hadi olsun be..bu gecede böyle olsun
aşkın hava civa hepsi palavra
eline yüzüne dizine hadi var git işine
sensin,sonsun yoksun herşeyim sana haram olsun
oh be yazmasam catlardım..saygılarımla esmize..güzel bir sayfadan çıkıyorum el sallayarak sana .
İyi ki yazdınız da rahatladınız..:) Öylesine hoştu ki, gülümsetti çokça, yarı şaka ama vurmuş beline bazı kazmaların..:)) Argo/margo hepsi gerçek.. Oh beeee, İyi ki bir sayfada yaptığınız yorumu beğendim de sayfanıza düşüverdim..
Ne mutlu bana ki, neş' e bulabildiğim kaleme neş' e verebildim.. Sevgili üstadem bana kısaca Tere, diyebilirsin..:) Görüşmek umuduyla, şiirle.........SEVGİLERR...
bir neşe topu gibi düştün terelelli hep düşüver samimiliğin içtenliğinle gülümsettin.öğleden sonra ben de senin oralara düşücem.olur değilmi.hep beklerim.yorumuna gönül dolusu teşekkürler sağlıkla kal sevgi ve saygılarımla
İçinizden dökülen birer incilerdi mısralarda okuduğum güzellikler. Bu harika şiiri yazan kaleme hükmeden şiir yüreğinizi selamlarım sevgili dost. Bilal Esen.
çook ama çok teşekkürler argo pek tarzım değildir.ama kim yok desede yalan olur bazen taşarız ... o kadar güzel yazmışsınız ki methiye kabul ettim saygı ve selamlarımı kabul ediniz
Bana,bana banaRabbena hep bana Al ama bil ki, ciğerin etmez on para
Yorumsuz.Olumsuz,sorumsuz . Kaldı mı dünya sana? A, doyumsuz…. Dalgalandım,Taştım kabardım. Oh bee!!! Yazdım rahatladım. ??????????????????????????????????????????????????????????? Cilve,söz,patırdı... Doğruyu söylemek değil,anlatmak güçtür... Bekle,gör,neşter... Çok ziyaret usandırır,az ziyaret dostluğa zarar verir... Dinlendi,düşünüldü aştı... Doğruların yemin etmeye ihtiyacı yoktur. Söz gümüşse sukut altındır, Konuşmayı çok süslersen,amacından uzaklaşırsın, Özünü,bakışını,bilgini ortaya atma, Körler görmese de yıldızlar vardır, Estir estirdiğin kadar... Sabırlı kuş,bütün kuşlardan daha iyi uçar, Birazda çoluk çocukla uğraş, Tuzağa koyduğun yem taneleri cömertlik sayılmaz, Boş keseden boş laf, Başlangıç,gelişme ve sonuç, Her şeye doğru demek,aptallıktır, Herşeye Yanlış diyen zorbadır... Yaşamanın şekli ve acıları vardır, Cahille muhatap olma, Cahil olanların merhameti ve lütfu azdır, Dostunu,düşmanını,yakınını tanı, Demir gibi cahili,altın gibi Bilginden daha kıymetlı yapan ahlaktır, Eşeğin,semerini altından yapsan da eşek yine eşektir... İyilik yapan iyiylik,kötülük yapan kötülük görür, Neyi ararsan kendinde arar, Bozuk olunca maya, Ne ar tanır ne de haya... Bir sofranın çevresine yüz tane adam oturur,yer Fakat boş olmak iki adam,dünyaya sığmaz, Ayran kasem önümde oldukça,Vallahı kimsenin Balını düşünmem bile, Azıksızlık,ölümle kulağımı bursa bile, Ölüydüm,dirildim,ağlayıştım,gülüş oldum. Tohumu sen ektin,meyvasını beklemedin, Suçluyu aradın ama nafile, Sen köpüğü görüyorsun da denizi görmüyorsun, Yazdığına rahatlanma sakın,sonra gözyaşı dökersin...
Bu güzel şiirine ancak böyle bir yorumlu şiir olarak yazdım,yalnış algıladımsa af ola...Harika ,kutlarım...
Sevgim sevginiz olsun can dost,sevgi ve saygılarımla
ellerinize sağlık yüreğinize sağlık .Yorumunuza gelince pek çok özdeğiş atasözü ve nasihat içeriyor.Herkes kendince mutlaka ders çıkaracak hata yapmamaya çalışacaktır.İnanılmaz güzel sözler var her biri birer kompozisyon konusu olabilir.Nedense okurken Rahmetli Barış Manço'nun şarkısını çağrıştırdı bana "Komşunun tavuğu komşuya kaz görünür dersen, Kaz gelecek yerden tavuğu esirgemezsen Bu kafayla bir baltaya sap olamazsın ama Gün gelir sapın ucuna olursun kazma" bu da benden ilave olsun.Saygı ve selamlarımla.
Değerli dos,t hani derler ya, artık bardak taşmış. Güzel bir iç dökümü olmuş. İyide etmişsin hep içimize atarsak olan bize olur. Gerekeni yamışsın hemde çok güzel olmuş. Ellerine yüreğine sağlık. Kalem daim olsun. Saygılar selamlar niyazlarla..
Evet Levent bey zaman zaman hepimizin bardağı taşar bunlardan birini söyleriz ben abarttım galiba biraz da latife olsun dedim çıktı dizeler terapi niyetine okuruz dedim beğendinizse ne mutlu saygı ve selamlarımla
siz yazarken bende okurken rahatladim ellerinize saglik ne güzel dökmüssünüz icinizi hep hüzün hep aci olacak degil ya ALLAH sizden razi olsun ne geciyorsa icinizden yazmissiniz pekte güzel olmus tekerleme gibi ezberleyip cocuklara ögretmek lazim ,,,, yüreginize emeginize size saygilar sevgiler,,,,
çok teşekkürler güzel arkadaşım.o senin güzelliğin sen diye hitap ettim kusura bakma.yorumuna gönül dolusu teşekkürler yastık yumruklamaktan daha rahatlatıcı:)) saygı ve sevgilerimle
Hayli ilginç ve bir o kadar da kulağa hoş geliyor. Mesnevî'ye de benzemiyor değil hani, divan edebiyatını seven biri olarak hoşuma gitti. :) İçinizden gelenleri paylaşabilmek ne büyük cesaret, Bakınız sizde kalmamış korkudan bir esaret. :)
korkuları korkutmak gerkir yüreklendirici yorumunuz inanın beni çok mutlu etti saçma gelecek çoğu kişye göre belki dedim ama ,burada bencilliğe bir tepki ;belki çerçeve bu . yazdım ama niye yazdım ben de bilmiyorum.Çok teşekkürler ziyaretiniz ve yorumunuz için saygı ve sevgilerimle
Yorumsuz.Olumsuz,sorumsuz . Kaldı mı dünya sana? A, doyumsuz…. Dalgalandım,Taştım kabardım. Oh bee!!! Yazdım rahatladım.
Ne güzel ama,içinizden geldiğini kaleme kağıda dökmüş rahatlamışsınız,deşarj oluyor insan.Pek de güzel olmuş,harikasınız.Çok çok tebrikler çok güzeldi.
Hayırsıza bel bağlama..
BENDE OKURKEN RAHATLADIM...HOŞ DİZELERDİ...YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI