Bin dokuz yüz doksan küsur... İlk harf düştü defterimin rahmine Yola düştüm sen görününce...
Zoraki sevdalardan Yüreğime yamamaya çalıştığım aşklardan adam olmaya geçiş gözlerinin önünde...
Tutundum dal diye uçurumlardan düşerken ipsiz feryatlarım boşlukta sallanırken Peşinden dualar yağmurla sol yanıma ektiğim...
Rab yüzüme bakmadı sen gittin...gitmeyi aldın Ben giden olamadım bıraktığın yerde beklerken ve hep adımlarımı göğsüme çaktım Yusuf’un kuyusunda Çelimsiz bacaklarımla on dört bin üç yüz yetmiş yedi satır adımladım...
Bir bir intihara vuruyordu / kalanlar gözlerimin önünde Sigarayla ölmeyi seçtim yavaş yavaş ve dumanlar içinde kül tablasının sen köşesinde...
Yitirdim gözlerimin ferini sessizliğimde Baharlar geçiyordu göğsünden adım adım sokakların elinde ben ıslak kaldım Düşlerin de yıldız kümeleri vardı ellerine değecek kadar yakın Benim sızma hikayelerim eteğinde sokak lambalarının...
Kitaplarını toplarken aklın da erken düşünülmüş yarınlar ve dilinde acemi durum tespitleri ne çok bağırdım oysa Yakma kendini... Yakma kendini... Gece elleriyle boğuyordu sesimi Aşk değil sevgi değil aceleyle düşülmüş nottu seninki Attığın imza tedirgin ki bilirim nefessiz kalır dayanamaz göz bebeklerin...
Zararına satışlarla sattım yüreğimi veresiye türkülere melankolik nöbetlerde Sıkılmış dişlerimden bir bir döküldüm kapının eşiğine Sunturlu küfürler yapıştı dilime gidip gidip bağladım hepsini yalnızlığın demirden ensesine...
Saatin içinde kıldan saniyeler çile müdavimi bağımlı isminin hecelerine 1.2.3...........................23.24 akrep sensizliği doğurur günlerce sancıları bulaşmış el ve yüzüme Kaç bayram geçti büyümedi içimde yetim muhtıraların gölgesinde...
Senin teninde beyaz vardı karaya çalan Ellerinde yetim sevda hor görülmüş düşmüş kirpiklerinden Gidişinin ertesi resimlerde yüzüm asık ben Betimsiz dudaklarımda açmayan tebessümler yolunu kaybetmiş...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yetim Aşk 1 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yetim Aşk 1 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bu kadar duygu yoğunluğu insanlara fazla gelir,bunun altında ezilebilirler diye düşünüyorum.Ama öldürmeyen acı da güçlendirir insanı.Sizce de bu bir çelişki değil midir ?
Saatin içinde kıl’ dan saniyeler çile müdavimi, bağımlı isminin hecelerine. 1.2.3...........................23.24 akrep sensizliği doğurur günlerce sancıları bulaşmış el ve yüzüme. Kaç bayram geçti büyümedi içimde yetim, muhtıraların gölgesinde...
Senin teninde beyaz vardı karaya çalan, ellerinde yetim sevda hor görülmüş, düşmüş kirpiklerinden. Gidişinin ertesi resimlerde yüzüm asık ben, betimsiz, dudaklarımda açmayan tebessümler yolunu kaybetmiş...
Bu güzel ve içten mısralarınız için sizi gönülden tebrik ediyorum..çok derinden etkiledi esrarengiz kelimeleriniz beni ve sevdayı derinliğine işlemeniz..ne güzel anlatmışsınız sevdanın yürekteki acıya çalan izdüşümlerini..uslubunuz farklı ve harika ,selam ve saygılarımla...
Bir bir intihara vuruyordu / kalanlar gözlerimin önünde. Sigarayla ölmeyi seçtim yavaş yavaş ve dumanlar içinde kül tablasının sen köşesinde... .... Dost bu şiir tıpkı ben.Aynı sigaralar aynı kül tablasının sen köşesi ve yüreğimin sol yanı. Güzel anlatmışsın. Uğrayıp uğrayıp okurum gayrı vazgeçemem. Teşekkürler. Selam ve saygılarımla.