Hani omzuma koymuştun başını Sonrasın da ne çok papatyanın saçlarını yolmuştum...
Gittin ya vazgeçmelere yüz vermedim surat asma hakkımı gömdüm derime Gölgem terk etti boğuldu gri de kahkahalar Ferman kana susamış canda kırık aynalar Ateş böceği gibi yaktım kendimi Geldi oturdu küllerimin üstüne yalnızlık terli kokusuyla...
Dilim bağlandı yakın markajlara efsunlandı bedenim Zamana ayarlı sevdalarda kimler dokundu tenime bilmedim Nisan ağladığında çizeceğin gök kuşağındaydı gözlerim ama fırça darbelerin oyuyordu uzaktan gözlerimi asimetrik Yüzümde parmak izin...
Delirmemek için voltalara kalktım saymayı beceremediğim günlerin dişleri arasında Her volta çizik oldu yüzümün ortasında Dünler makyajlanıp serildi önüme Ezbere bildiğim günler soludum uzak diyarlarda umarsız ve sürgün İsyan tetikleri damarlarımda...
"Güzel zamanların hatırına beni bu gün vurma" feryatların olmadı senin Bilmezsin tüm kör kurşunların mideye doluşunu rızkınmış gibi...
Duy Sevgili
Yalan sevişmelerin barınağı şimdi bedenim İşim beş dakikada biter tüketilirim Gelenler üç beş kuruşla ayak izlerini koyup alnıma giderler Karabasan gözlerinde zincirlenirim Terazinin yere yakın kısmı hep uğrak yerim Kolluk güçleri bulur ellerimi kelepçelenirim Kaçamam gözlerinden ırağa sobelenirim...
Uzaktayken adımı hedefe koymuşsun Çok çamur yedim ki sen giderken tertemizdim...
Gözyaşlarımla yıkandı yüzüm tövbeye dair Mevlana’nın baş ucunda defalarca...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yetim Aşk 2 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yetim Aşk 2 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Zamana ayarlı sevdalar...Hoş bir tabir olmuş,ben bu şekilde anlatamazdım. Ateş böceği gibi yaktım kendimi... benzetmesi de enteresan.Yazmaya devam edin şair kardeş.Saygılarımla...
Gittin ya vazgeçmelere yüz vermedim, surat asma hakkımı gömdüm derime. Gölgem terketti boğuldu gri de kahkahalar, ferman kana susamış canda kırık aynalar. Ateş böceği gibi yaktım kendimi, geldi oturdu küllerimin üstüne yalnızlık terli kokusuyla...
adımı hedefe koymuşsun,
çok çamur yedim
ki sen giderken tertemizdim...
Gözyaşlarımla yıkandı yüzüm
tevbeye dair
Mevlananın baş ucunda
defalarca...
şimdi...
yine...
tertemizim...