Narin'ce SevmekŞiirin hikayesini görmek için tıklayın 8 yaşında bir melek
en büyük kötülüğü ne olabilir? Belki bir bardağı tutamamıştır küçücük eli Belki şeker kapını kırmıştır Belki ödevini daldığı oyundan dolayı Yapmayı unutmuştur! Ah dolmamış vadem Nelere şahitsin İnsanlığımdan ne kadar utansam da Kudretsizliğimin narından Ne kadar tutuşsam da Narin’ce sevmeyi Nedendir unutmuşuz? Sevmek güzelliklerin anası Annemin, babamın bize sunduğu Asil mayası! gülün dahi canlı olduğunu O yaşlardayken öğretmişlerdi Narin! Sevmeyi bilmeyenlerin elinde Demek ki gül kadar dahi değildi! ...... ..... (bir zaman gelir Belirli bir çağrıya kulak verdiğimizde Dünyanın bir olarak bir araya gelmesi gerektiğinde Orda insanlar ölüyor Oh, ve hayata bir el uzatmanın zamanı geldi Hepsinin en büyük hediyesi devam edemeyiz Günden güne taklit Birisi, bir yerlerde yakında bir değişiklik yapacak Hepimiz Tanrı’nın büyük büyük ailesinin bir parçasıyız Ve gerçek, biliyorsun, aşk ihtiyacımız olan tek şey Biz dünyayız Biz çoçuğuz Günü daha parlak hale getiren biziz, hadi vermeye başlayalım yaptığımız bir seçim var Kendi hayatımızı kurtarıyoruz Daha iyi bir gün geçireceğimiz doğru, sadece sen ve ben Oh, onlara kalbini gönder Yani birinin umursadığını biliyorlar Ve hayatları daha güçlü ve özgür olacak Tanrı’nın bize taşları ekmeğe çevirerek gösterdiği gibi Ve bu yüzden hepimiz yardım eli uzatmalıyız) .... ....
Bir can daha düştü Narin dalından
Balta dahi utandı vuran sapından! Demek dünya aynı değişmeden yürüyor Ahmak, kadim döngü tekrar geri sarıyor! Bırak amca dayıyı baba kızı gömüyor Kız! Sakala bulaşan toprağı Masum masum siliyor! --Doğru soru hangisi ben bilemedim İnsan denen varlığı kendimden çözemedim!-- Hangi kitap masumdur sözlüğe geçemedim Hangi soru hakikat düşündüm seçemedim! Ne fark eder failin kimliği? Ne değişir katilin uzaklık yakınlığı Ne Neden Nasıl Nerde Ne zaman Kim? Ya! Niçin? Niçin’dir cana kıymak bilen varsa söylesin Yoksa susalım! Utanmayan insanlıktan Kurtuldu Narin! Hiç yoksa saygıyla Narin’ce sevip Sessizce ağlayalım(!) Ah Narin! Narin’ce sevilemedin Bari narsistçe gitmeseydin😓 |
Bu cinayeti işleyen yada işleyenlere insan denemez.
Değerli şair yüreğine, kalemine sağlık. Tebrik ediyorum ve kutluyorum sizi. Selam ve saygılarımla..