Dokuz köyden kovarmış doğru deyince muhtar Varsın kovsun şirreti ölsün ötesi mi var Övecek methedecek olamamış tezgâhtar Kov evinden densizi rahatla muhtar emmi Yalandan hoşlanmıyor bu işlerde acemi.
Engel bas şu gafile yüzüne hasret kalsın O yerlerde kaybolsun sana da şöhret kalsın Defolsun buralardan payına hicret kalsın Kov evinden densizi rahatla muhtar emmi Beceriksiz ihtiyar öğrensin yol yöntemi.
Kitap nedir bilmiyor okumamış zavallı Ders vermek size düşer dövün adamakıllı Herkesi dost sanıyor bilmiyor andavallı Kov evinden densizi rahatla muhtar emmi Ya gitsin ya öğrensin bu popüler sistemi.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kovulacak Kadın şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kovulacak Kadın şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kalem usta mahir olunca okuyucuda şiir okumaktan haz alıyor.Serzenişinizde çok haklı olabilirsınız.İnsanın her günkü hali aynı olmuyor.Bazan kendimizede öfkelenip bizzat kendimizi yeriyoruz.Notunuz zaten aydınlatmış Yürek sesinize sağlık...
Hak edene muhteşem şiir ile hitabet.Aklı olan bilir ki hak etmiştir müebbet.Acaba?..Alır m'ola ihtiyaç olan dersin .Ya şiir-yazı yazsın ya da defteri dürsün.Önce ne idi ise yaşamın öyle sürsün.
can dost kimimiz gönül eriyiz kimimiz şair (sizin gibi saygı ve sevgi duyduğum değerli bir şair) şairlik her kula nasip olmuyor on altı senedir bu sitedeyim şiir bile bilmeyen nice kişiler destek vererek şimdi başarılı bir şair oldu kimi siyaset güttü kimi ayrım yaptı kimi de cinsiyet güttü kimi intihardan döndürüldü neler hoşgörü yüklü ikazla düzeltilmedi ki sadece benim ismimi yazan kardeşime cevabım aşağıdadır onun mesajla bana hakaret yüklü yazdığını incinmesin diye yazmıyorum bir kasıt mı var bilmiyorum bilemediğime de bir şey diyemem....
(ilgi ve alakana çok teşekkür dost siz bence bu sözleri arka arkaya üyelere mesaj atıp da şiirime gel şiir astım diyenlere söylemelisin ben 15 yıl oldu bu sitedeyim beni herkes çok iyi tanır zamanla sizde anlarsınız)...
ben gönül erliğine razıyım dost kal esenlik içinde...
o üye 1 aylıkken ilk bana sataştı, kasıt olduğuna ve siteden atılan eski bir üye olduğunu düşünüyorum. Bu sözleri ona yazıp da onurlandıracak kadar da salak değilim onun için kendime yazdım. Üzülmeyin teşekkürler saygılar.
Şiirin başlığı bana içeriği farklı olmakla birlikte Selami Şahin'in "Tapılacak Kadınsın" şarkısını hatırlattı. Kovulacak kadın da neden olmasın derken iyi ki altına not düşmüşsünüz kimse üstüne alınmasın diye. Okunacak güzel, anlamlı ve farklı bir şiirdi, gönülden kutluyorum tebrikler efendim. En içten selam ve saygılarımla. Esenlikler ve iyi hafta sonları diliyorum.
Yazdıklarınıza tamamen katılıyorum, son derece haklısınız. Siz zaten her zaman iyi, güzel ve doğru olana yönlendiriyorsunuz, sağolun varolun. Serbest şiiri gerçek anlamda yazabilmek bence heceden daha da zor bunu başarabilen az sayıda da olsa iyi yazan şairler yok değil. Ama hece de dediğiniz gibi hece, durak, ayak, uyak demek değil bunu zaten en iyi bilenlerden birisi sizsiniz diyebilirim. En içten selam ve saygılarımla. Esenlikler ve iyi hafta sonları diliyorum
Hecesi, durağı, kalıbı, konusu, temasıyla kusursuz ancak şiir değil. Güzel bir elbise giydirilmiş plastik manken misali salınıyor sayfamda. Arkadaşlara anlatmak isteyip beceremediğim de bu. Yaklaşık 15 dakikamı aldı bunu yazmam. Gerekli bilgiye sahipse kişi düşünmeden yazabilir. Serbest şiirleri okurken bu sebepten daha çok haz duyuyorum. Çoğu için söylemem yanlış olur da bazıları sokak başındaki dilenci kıyafetleriyle oturan dehalar gibi, şiir onlardır işte. Başlığın pek uymadığının farkındayım hele de hece için ama dikkati çeker diye öyle yaptım. Teşekkür ederim saygılarımla.
Sen kendini bilirsin, kovulmana ne gerek Nefisleri ezmeye, yürek gerekir yürek Okudum şiirini, hem de gülümseyerek *** Kızım sana söyledim, sen anla muhtar emmi *** Beni asıl üzen se, kaderim mi çilem mi..Aşık Lüzumsuz
Merhaba çok değerli usta kalem Kalem usta olunca, kendime diyorum amma, sözüm hak edenedir demiş. Kutladım yazdıran yüreğini ve bu güzel eserini
ASIKLUZUMSUZ tarafından 11.5.2024 12:27:44 zamanında düzenlenmiştir.
Kalem usta mahir olunca okuyucuda şiir okumaktan haz alıyor.Serzenişinizde çok haklı olabilirsınız.İnsanın her günkü hali aynı olmuyor.Bazan kendimizede öfkelenip bizzat kendimizi yeriyoruz.Notunuz zaten aydınlatmış Yürek sesinize sağlık...