Sahillerde tur atan çaresiz bir martıyım Dalgalarla oynaşıp ışığını beklerim Engellerin önünde dağ değil kabartıyım Aşkına varmak için kumlarda emeklerim. Sular seninle yanar lav seninle serinler Çıldırırken çığlıklar susarak seni dinler.
Kahkahalar çınlatsın çiçekli yuvamızı Çatımızdan dökülsün yağmur gibi bereket Haset fırtınaları bozmasın havamızı Çağlasın huzur güven uğramasın felaket. Bu sözler dürü olsun sevgililer gününde Kulun kölen olurum inan senin önünde.
4 A. Dan, 4 A.Ya.
Çocuklarımın eşlerine vereceği SEVGİLİLER GÜNÜ hediyesini ben hazırladım bu sefer.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sevgililer Günü Hediyem şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sevgililer Günü Hediyem şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çocuklarınıza verecek bundan daha büyük bir hediye bulamaz dınız. Şiiriniz o kadar güzel ki okuyunca ben yazdıklarımdan utandım. Defalarca okudum. Kaleminiz kaim, sözleriniz daim olsun inşallah Hürmetlerimle
Şaire bir annenin gönlünden kopup gelen muhteşem güzellikte bir yürek sesiydi şiiriniz, gönülden kutluyorum tebrikler efendim. Zarafetinizden mutluluk duyacaklardır mutlaka şimdiden tüm sevgililerin bu mutlu günü kutlu olsun. Daha nicelerine inşallah. Sonsuz selam, saygı ve hürmetlerimle. Esenlikler ve iyi günler diliyorum.
Sahillerde tur atan çaresiz bir martıyım Dalgalarla oynaşıp ışığını beklerim Engellerin önünde dağ değil kabartıyım Aşkına varmak için kumlarda emeklerim. Sular seninle yanar lav seninle serinler Çıldırırken çığlıklar susarak seni dinler.
Bu şiir, sevgisini anlatamayan, karanlıkların engellediği, aşkına ulaşmak için çabalayan bir kişinin duygularını dile getiriyor. Şiirde kelimelerin rengi, suların yanması, lavların serinlemesi gibi imgeler kullanılarak aşkın gücü ve tutkusu vurgulanıyor. Şiirin sonunda ise çığlıkların susması, sevgilinin sırrını öğrenme arzusunu ifade ediyor. Şiirin dili akıcı ve lirik, üslubu ise profesyonel ve duyarlı. KUTLARIM.
Sevgililer gününe yazılmış anlam ve anlatımıyla çok güzel harika bir şiir. Kutluyorum sizi yürekten değerli dost. Yüreğinize emeğinize gönlünüze sağlık.
Çok tatlı sözler var şiirin içinde. Kendimi misss kokulu çiçek bahçesinde hissettim.
Sevgiler günlerinizi çocuklarınızla, torunlarınızla dolu coşkuyla yaşayın.
Sevgilerimle saygılarımla selamlar🌾🌸