Önce bizdik, sonra yabancı Belki de bir intihar güncesi Kırık düşler üstüne kuruluyduk Gecenin loş ışığını zoraki sevişlerde kirlettik Öksüzdü bakışlar, Biçareliğe asil bir hüküm giydiremedik
Bittik!
Kurşuna hedef oluyordu yanı başımda sevda Vurulsa, şah damara ihanet vardiyalı ayıp sayılırdı İçimdeki isyana, erdemlerimden bir sus payı içirdim Çoğalttığım bütün kadın anlamları griydi artık Hangi sayıyla çarpsam, Acıya vuran periyodik bir cetvelle geri dönüyordu
Anlayamadık!
Zorluğun anlamı evrim değildi heybemde Belki de devrim olacaktı geceye vurulan mühür Kalelerine kabê olmaya gelen bir tavafa, Putları gösteren ellerindi hesapsız. Hiç bir zaman açılmayacak zarfların, Fiillerine eylem olacak sancılar topladım
Acı’dım!
- Gözlerimdeki elektrikle seni çarpsam- - Kaç parçaya dönerdin buz kutuplarına-
Oysa ; Dehlizlerinde gezinendim hoyratça Ya da şair diliyle ahmakça Dilimin türküsünde mavzer, Cehennemim de blue bir yangın, Sevi ’ye benzer bir şey... Belki bir orman yangını Taşınması mecburi bir nesneden varsayılmayan Bir çocuk sesi avazında boğulan soluk hıçkırık,
Bendim!
Bugün bestesizim Melodim mezar Ayna da suretim yok Yarı karanlık çehrem Duvarları olmayan evim
Kaldır başını son kez, Kızıl bakirem Sevda her yerde k/ayıp Sevgilim! Gurursuzluk kime nasip!
Bilir misin? Uyku modundayım hala Üşüyorum. Tarifsiz, Yorgunluğum. Susmak çözümsüzlükse
Konuş...
-Ben susuyorum artık- -Kusuyorum- -İçime oturan bu aşkı-
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kızıl Bakire şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kızıl Bakire şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bugünümü sevdiğim kalemlerde sayfa karıştırmaya ayırdım... ve Faik kalemi de bu bir kaç isimden biri.. kendimi dinlendirmek adına uğradığım ender sayfalardan.. insan okuyunca duygularını ve okuduğunun kendine taşıdığını paylaşmak istiyor yazanla.. sessiz giriş çıkışlarım da olur sayfalara ama...yine de kalem adına paylaştığını hissettirmek ve şiire ortaklığını...
her zaman derim.acı çeker şiirde adamı içine...daha bir dalarsın içine...acıyan tarafı sevdiğimizden midir kanayan yanlarımızla göz önünde olmak arzusu mudur bu bilinmez ama acı yakışır şiire... ve bu sayfanın şiirlerinde çokca var öfkeye bulaşmış şekli ile.. en alımlı şekli ise kullandığınız dil ve şiirin kurgusu... duyguları ayyuka çıkaran da bu olsa gerek...
sevgiler ...her zaman şiirle kalman dileği ile...kalemini okumak keyif...
Zorluğun anlamı evrim değildi heybemde Belki de devrim olacaktı geceye vurulan mühür Kalelerine kabê olmaya gelen bir tavafa, Putları gösteren ellerindi hesapsız. Hiç bir zaman açılmayacak zarfların, Fiillerine eylem olacak sancılar topladım
müthiş... yeni keşfettim sayılır sayfanızı... ve okuduğum şiirinizde adımı görmek mutlu etti... şaka bi yana gerçekten güzel ve takdire şayan bi şiir sağlıcakla...
ne denir ki... sanki bütün gücüyle kosmus kalem,icinde ne varsa yüklemis dizelere sanki bir kelimeyi unutsa sevdasi eksik kalacakmis gibi.. sonra ardindan bir mola.. "Hiç bir zaman açılmayacak zarfların, Fiillerine eylem olacak sancılar topladım"
finale dogru nefes araliklari gibi adim adim gelmis dizeler
"Tarifsiz, Yorgunluğum. Susmak çözümsüzlükse"
senin dedigin olsun,sen sus sair..siir herseyi söylemekte
bir bakışla girdin beyin hücrelerime kalbime emir verdi sev diye açılan kapıdan girdiğinde içeri tüm damarları dolaşırken tıkanmaya başladı yaşam kaynağım önce çabalayarak ciğerlerime gönderdim bir yangın atıverdin tek kibritle sonra mideme gönderdim hazmedemedi seni son hamleyle böbreklerimde buluştun sıkılarak dışkıladım seni hakettiğin yerdesin şimdi.
saygılar.
sevimgüzel tarafından 9/7/2008 4:30:16 PM zamanında düzenlenmiştir.
son isledigim ''ilk günah'' …elma renkli isiriklardi dün gece genç bir kızın gögsünde mor bir cinayet gibi kaldi .... çevir yüzünü tanrim …giyiniyorum. ...
"- Gözlerimde ki elektrikle seni çapsam- - Kaç parçaya dönerdin buz kutuplarına-"
Gözlerimdeki/ birkleşik olmalı... Ayrıca çapsam yazarken bir klavye sürçmesi mümkün mü? Çarpsam olacaktı da r eksik mi kaldı? Başka bir manası yoksa tabii..
Sana beyaz bir güvercin gönderiyorum Sevgili Şair... Kanatlarında mutluluk, Yüreğinde sevgi, Karbeyaz tüylerinde yarınlar, Gagasında sana sevgi çiçekleri var Ona iyi bak olur mu..?......................sevgilerimle..........................
şiir kendi kalıbına sığmıyor derin bir çoşkunluk,ustaca anlatım,kurgu ve ahenk söze gerek bırakmayan bir şiir sadec okuma keyfi ve tat veren bir sunu tebrikler saygılar
Sen çok oluyorsun Faik! Yine çok yazın ürünü harmanlanıyor dünya kabında, çok hoş, özgün bir yapıt çıkarıyorsun ortaya ve beni mahfediyorsun!!! Niye konuşuyorum ki, şiirinin tadını çıkarsam ya! Seni hep okuyacağım Dostum. Yüreğine sağlık. Dostçakal. Müjdat Eraslan.
kendimi dinlendirmek adına uğradığım ender sayfalardan..
insan okuyunca duygularını ve okuduğunun kendine taşıdığını paylaşmak istiyor yazanla..
sessiz giriş çıkışlarım da olur sayfalara ama...yine de kalem adına paylaştığını hissettirmek ve şiire ortaklığını...
her zaman derim.acı çeker şiirde adamı içine...daha bir dalarsın içine...acıyan tarafı sevdiğimizden midir kanayan yanlarımızla göz önünde olmak arzusu mudur bu bilinmez ama acı yakışır şiire...
ve bu sayfanın şiirlerinde çokca var öfkeye bulaşmış şekli ile..
en alımlı şekli ise kullandığınız dil ve şiirin kurgusu...
duyguları ayyuka çıkaran da bu olsa gerek...
sevgiler ...her zaman şiirle kalman dileği ile...kalemini okumak keyif...