Nasıl bir cümle ile anlatabilirdim ki gidişini en son, siyahbeyaz bir fotoğrafta görmüştüm soğuk bir kış günü annem ölmüştü ve işte o gün ; bütün harflerimi kimsesizler mezarlığına gömmüştüm
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Adı Yok Bazı Şiirlerin şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Adı Yok Bazı Şiirlerin şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ustacaydı anlam ve anlatım beğeni ile okudum Yüreğine kalemine sağlık üstadım Yürek sesin susmasın ___________________________________________________Saygılar
Vay vay vay, nerelerdeydi bizim şaşkın şâir. Özlenir ama kelimeler, bilmez misin.
Hoş gelişlerin hoş buluşların olsun diyeyim.
Bu sayfayı az önce de gördüydüm. Okudum.. Kâlb kendinden uzak olanı mı anlamaz.. Resim diyorum, yorumların etkililerini mavi olarak değiştirmişler. Üzüldüm, etkililik pembe iken daha güzeldi ama mavi olarak değiştirilmiş. Hani kız pembe erkek mavi.. Böyle patikler, battaniyeler alınırmış ya bebeklere.. Benzetmedim desem yalan.
Neden.. Giden hep kızlar mı ki.. Fotoğraf diyorum, kıyı kenti ya da yağmur ertsi boş taşlarla dolu uzunca bir yol..-Havîn işte, ille dokunacak bir kıyısına şiir duruşunun..-
Aspendos sayfasında konuşmak güzeldi her zaman. Diğer şiirlerinin beklendiğini bil. Kitap mı.. Bitti bitti. Yüreğine sağlık. Kutlanılası bir çalışma hakikaten.
Hoşgeldin ziyaretleri kısa olurmuş -ne alakaysa sanki hasta-, âdet ne ise uyasım var bugün..
Yüreğin ve şiir kendilerine olan sevgiyi borç olarak adlediyorsa vardır.Çünkü gerçek anlamda hem gerçek hem sanatsal kişiliğine değer verdiğim nadide insanlardansın.Borcun hiç bitmeyecek bu anlamda :)) sevgimle.
aslında gitmek değildi benimki..belki şiirin ilk adımlarına başlayanlara yol açmaktı bir nevi..mevsim aralıklarına sığınacağım artık :) sana hep Teşekkür borcum var..