-Yapraklarını nefes almaya göndermiş bir çiçeğin günışığıyla buluşmasıydı tanışmamız Mathilda. -Yüzünden düşürüp yıldızlarını böyle manasız bir karanlıkla kaybolmamalıydın.
-Ahh! yine rüya görüyorsun Leon. -Karanlık sandığın sadece yüzüne dolanan saçlarım. -Hangi gök yüzünden -Hangi yüz yıldızından vazgeçebilir ki?
-Kalbimin durmasına aldırmıyorum sen gittikten sonra ama içimdeki çocuk ağlıyor Mathilda.
-Gitmek sende kalmaya niyetlenmekti Leon. -umutlarım hala sende gülümsüyor...
-Gözlerindeki cennetten kovulmak değil kalbindeki nefretten korkuyorum Mathilda -Ya içimdeki ateş ikimizi de yakarsa.
Yorgunum Leon.Hadi uyu lütfen. -İkimize bir cehennem yetmez mi?
Her gece söylediğin o şarkıda ölüyordum Mathilda. -Son bir kez söyler misin en derinden.
-Güneşin her batışını anlamsız bir veda sandın Leon. -Yeniden seni doğurabilmek içindi tüm şarkılar. -Son kez okursam ,ikimizde ölürüz.
-Her gün batımında bir tren sesi kadar acıyor içim Mathilda. -Sussam sesimi duyar mısın yeniden.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Mathilda’ya İtiraflar şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Mathilda’ya İtiraflar şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Her gün batımında bir tren sesi kadar acıyor içim Mathilda. -Sussam sesimi duyar mısın yeniden.
-Yaklaş Leon. -Gözyaşlarımı sil benim.
merhaba...filmi izlemiştim...Şidete odaklanan kalplerin sevgi ışıltıları ile nasıl yumuşadığını görüyoruz...Şiir de farklı...model almanız etkilendiğinizi gösteriyor...tebrikler...syagımla...
Güzel. Uzun cümleleri başarılı kullanıyorsunuz şiirde.
Bir nokta dikkatimi çekti. Size de söylemek isterim. - Yapraklarını nefes almaya göndermiş bir çiçeğin günışığıyla buluşmasıydı seninle tanışmamız Mathilda. seninle'ye gerek var mı Faik Bey? O olmadan da gayet başarılı bir dize.
Bİr de, -Gözlerindeki cennetten kovulmak değil kalbinde ki nefretten korkuyorum Mathilda Sanırım -ki yanlışlıkla ayrı yazılmış. Kalbindeki olmalıydı.
Güzeldi şiiriniz.
Tebrik ederim
turquality tarafından 3/2/2012 12:17:44 PM zamanında düzenlenmiştir.
-Hangi yüz yıldızından vazgeçebilir ki?"
***
yaşayarak ve bizzat ölerek öğrendiğimiz bir bilgidir ki,vazgeçmek yok....
sindirmek var,acıyı.
tebessüm ederek:)
***
selam ile..