Bir gökkuşağı masalıydı bizimkisi rengarenk kainatta bizi bizden alan sarıldıkça varlığımıza beşinci mevsim gibi yandı gökyüzünde sevdanın ateşi. Öptük gecenin dudağından maviyi doğurdu ellerimiz. Kaçırdığımız yıllara armağandı şimdiki zaman sözcüklerinde gerçeğimiz. Aşkla kardık zamanı akşamın bekleme odası oldu günler kaybolduk geleceğin beşiklendiği duvarda. Güzel kokulu ecel terleri birikti bazen alnımızda Bazen de hayat bizi çaldı pikabında. boşluk uslandırandı kalbimizin tenhası. İki yalnızlığı değiş tokuş etme çabasında. Yarın geç kalsa da düne Vaz geçti tüm seslerden nefesimiz tahtımız oldu dizlerimiz. Tanrı bir şairse eğer sevgilim; biz en güzel şiiriz..!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Biz En Güzel Şiiriz şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Biz En Güzel Şiiriz şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Varlıkla yokluğun yaşandığı mekanda; git gellerle dolmuşken ne mutlu ki gül ve diken gibi ayrılmadan bir dalda durabilene. Yüreğinize sağlık. Netle birlikte şükür şiirlere kavuştuk. Vesselam.