Med-cezirler gibi Her zamanla hiç bir zaman arasında. Dilsizim kendimle şu günlerde. Gidecek bir yeri olmayan suskun atlar koşar içimde. Nur topu yalnızlıklar büyütürüm pişmanlıklar üzerine. Bir yankı gibi aksim vurdukça suyun yüzüne. Yıkanırım çağ yangınlarında terimle. Bürünmek istedikçe en temiz gülümsemelere Bir hızarın çığlığı üflenir içime. Mat olurum geri alınan yanlış hamlede. Yorgun muyum yoksa parmakla gelenler parmağında mı oynatır oyun bilmeyeni. Masraf hanesinde mi yazıl malıydı ömür dediğimiz şey..
Oysa bir dağ çiçeğiydim ben uçurumlarda çiçek açan. Göğsüme bastırdıkça uyuturdum dizeleri. Gök kokulu usumla denize indirirdim düşlerimi. Masmavi bir geceden yıldız dökerdim kumsallara. Gölgelere sokulsa da yüzsüz dakikalar. Kış çalsa da kapımı gönlümde estirirdim çılgın rüzgarları. Güçlü bir ben yaratırdım yalnızlığımda boğulmamak için. Gül lekesi kalırdı güldükçe dudaklarımda. Gün dökülse de yastığıma viran olmazdı düşlerim kuytularda. Aynı açıdan değil aynı acıdan baktıkça dünyaya. yormazdı umutlarımı kuralsız sevgiler Parmak uçlarımdan çıktıkça yolculuğa Kimseye borcum olmazdı şiirden başka..!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
gönlüne sağlık sanki bir akdenizdeli. dağ yamacında bir şirin köy ve denizi seyre dalmış sevdalı bir yürek hissettim bu şiirde her nedense. deniz ve aşk iyi gider.
Yine her zaman ki gibi güzel bir şiirle sayfanızda yer almışsınız bizlere böyle güzel şiirler okuttuğun için sizi canı gönülden kutlarım şiiriniz anlamlı duygu yüklü ve akıcı okuyanın haz alacağı bir eser yüreğine sağlık kalemin daim ilhamın bol olsun selam ve sevgilerimle kalın sağlıcakla
aynı açıdan değil aynı acıdan baktıkça dünyaya yormazdı umutlarımı kuralsız sevgiler parmak uçlarımla çıktıkça yolculuğa kimseye borcum olmazdı şiirden başka
Gözlerindeki umut hep mavi mavide olsun şairem harikasın yine özlemişim şiirlerini bizim kimseye borcumuz olamaz şairem ama mutluluğun sevginin en çok da aşkın bize borcu var sevgilerimle