Eskiyen yılları düşündüm bugün nedense hep hüzünler hatırlanır ya. Beyaz bir kağıda kurşun kalemle yazıp kokulu silgiyle silmek gibi hiçti yaşam..
Gönlümüzün limanından çıktık beyaz bir yelkenli ile yola. Aldırmadan boşluğa açıldık derin okyanuslara. Bıraktık kendimizi rüzgarın esintisine. Yara aldı bedenimiz kimi zaman. Boşalttık güverteden fazlalıkları. olmadı yaslandık dev dalgalara nefeslendik soğuk sularda. Güvendik güneşe kulaç attık aydınlıklara. Karanlıkta yolumuzu şaşırıp Savrulduk bilmediğimiz kumsala. Mavi-beyaz düşler kurup özgürlüğü yazdık alnımıza
Gökyüzünün ardında ararken başka hayatı Eceli bekler gibi bekledik içimizi acıtan nedenleri niçin’leri. Kendi yarattığımız hayalleri de sevdik bazen, Kör bir inat zehirli bir gurur uğruna sarıldık yokluğun kayalıklarına. Çürüttü her yağmurda kendini tenimiz. Pervasız eşkiyalar geçti kıyılarımızdan en hoyrat kahkahalarıyla.
Vazgeçmedik yine de koskocaman bir limanı düşlemekten Bizi karaya çıkaracak bir kaptanı beklemekten. Doğdukça güneşin sıcağı rahmet ve bereket doldu sözler Avuçlara bırakılan ateş kadar sıcacıktı nefesler. Gerçeklerin içinde hayaller erimeden. Başı sonu hep yalan olsa da; tam ortasında olacağız yine mevsimlerin Ya da mevsimi olacağız mevsimsiz açan çiçeklerin.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yeni Yaşam Yeni Umut Demekti şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yeni Yaşam Yeni Umut Demekti şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
umut hep olacak hayal de yanında bilinir ki insan yaşadığı müddetçe yanılsa da hayal ettiği müddetçe yaşar aslında harika teması, duygusu ve kurgusu olan güzel şiirinizden dolayı tebriklerimi iletiyorum selamlar, saygılar
Eskiyen yıllarda, eski ama eskimeyen bir damar vardır, dik tutar insanı, diri kılar, umut yükler, en olumsuz durumlarda ümidini yitirmez insan
Yüreğinize, emeğinize, kaleminize, kelamınıza bereket hocam Sağlık, huzur, bereket, mutluluk dolu bir yıl dilerim size ve ailenize Selam ve saygılarımla.
Gökyüzünün ardında ararken başka hayatı Eceli bekler gibi bekledik içimizi acıtan nedenleri niçin’leri
××××××
Detayları es geçtim niçinlerde gerildim Çünküler can sıkıcı, cevap üstüne cevap Bir de keşkeler var ki, ölüp ölüp dirildim Acabalar problem, hesap üstüne hesap
Anladım ki bir değil insan denen mahlukat Bazıları gereksiz veriyorken zayiat
Sevgili Ferda bizleri yıpratan şeylerin en belirgin olanları; nedenler ve niçinlerdir bir de o keşkeler...Onun için bunlara bir son verip, hayatı pişmanlıklarımız olmadan tadını çıkara çıkara doyasıya yaşamak, şiir bu meyanda umut dolu harika bir duygu seliydi. Dilerim her şey gönlünüzce olur.... Günümün şiiri diyorum ve yürek sesinizi gönülden kutluyorum ve şiir yüreğinizden sevgiyle öpüyorum...
Hayat; başı-sonu belli, bazen zor bazen güzel olan ve yaşadıklarınla öğrenilip, anlaşılan.
"Hayat ne gideni getirir, ne de kaybettiğin zamanı geri çevirir. Ya yaşaman gereken zamanı yaşayacaksın ya da yaşamadım diye ağlamayacaksın."
Ne kadar doğru ve güzel denmiş. Lakin bunu yapabiliyor muyuz? . Yeni yıl; kimine yeni umutlar, beklentiler, başlangıçlar. Kimine göre alelade, eskisinden hiç bir farkı olmayan, sadece yeni takvimin başlangıcı olan bir zaman dilimi.
çok güzeldi.