Yoksun ya sevmiyorum pazar günlerini Seni en çok sabah kahvaltısında özlüyorum bir de dudaklarım üşüdüğünde Tanıdığım herkes beni seninle tamamlıyor bugünlerde Sözlerini her seferinde unuttuğun o şarkı bile Eksiliyorum farkındayım her gün biraz daha ve yaşlanıyorum Ve yalnız olunca ve yaslı olunca -yaşlı değil yaslı biliyorum yanlış okursun şimdi- ay ışığı ve yakamoz bile batıyor cam kırığı gibi gözlerime En fazla kendi gölgesinin elini tutan şairlerden biriyim senden uzakta Yani yazdıkça bir azılı ıssızlık gelip oturuyor bileklerime…
Üçüncü sayfa haberlerinde soluk bir fotoğrafının eşlik ettiği kötü bir haberle karşıma çıkacaksın diye korkuyorum -nasıl bir işkence-
O kadar dedim gitme ben bu asmayı sensiz budayamam diye Pazar listesi yapamam ve tek başıma hayal kuramam Yelkovan bana aman vermez deliririm Bari giderken şiirlerin içinden ismini silmeseydin Belki bir gün döner gelirdin
Oralarda serçe parmağından öpen var mı benim gibi Ve bilen boynunun kenarından teselli edilmeyi sevdiğini ve pazar günleri sinirli olduğun için ayakkabı boyama ritüelini o güne ertelediğini ve yumuşak g’ye ilgini ve garip diyetlerini…
Biliyor musun bir kuşa dönüşmek istiyorum bu günlerde tehdit edilmeyen büyük binalarca Gelincik tarlasında azarlanmamış bir uğur böceğine Bir şeylere benzetilmeye çalışılmamış bulutlara Köpüklerle yıkanmamış bir kıyıya Ne çare Kopmuş kaderin telleri Ya suretin çıkıp gelerek engelliyor beni ya da babamın diş geçiremediğim sert sesi
Keşke kimsenin okumadığı bir kitabın en ücra köşesindeki bir paragrafın içine kendimi gömebilseydim Ya da sen sevgilim giderken yollardan ayak izlerini silmeseydin Belki bir gün döner gelirdin…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÇIKMAZ SOKAK GÜN(LÜK)LERİ 4 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÇIKMAZ SOKAK GÜN(LÜK)LERİ 4 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hocam kimsenin okumadığı bir kitabın en ucrasidaki bir paragrafa gömülmek...fikri hangi yalnızlığın dibini kazırken bulundunuz bilmiyorum, suçlu bir dipnot gibi yakalıyoruz o kalemi faili meçhul yok..:))
Merakı ayaklandıran, peşinde sürükleyen... Özgün cevapları olan... Bir Şairin dediği gibi, acıyı kanayan bir gülden deren... Aşk her halukarda acılarla girift bir öykü... Çok saygımla.
Hüzünlü , dokunaklı ve tadı tuzu yerinde harika bir şiir idi yüreğinize sağlık. Ah keşkeler hiç olmasaydı keşke. Zamana yenik düşüyoruz çokça. Ve zaman, ayrılıkları, yalnızlıkları , ve keşke' leri getiriyor bizlere. İlerledikçe daha daha çok hem de. Neyse usta. Yazdıkça yazdırır bu dizeler biliyorum. O nedenle kısa keseyim ki, hiç kimsede göz yorgunlukları olmasın :) Günümün şiiriydi diyebilirim bu şiir hem de gönül rahatlığı ile. Sağlık ve mutluluk dileklerimle.
en ücra köşesindeki bir paragrafın içine
kendimi gömebilseydim“
Bu kadar anlam yüklü satırları geç farketmek ayıp oldu gerçekten. Duygularınızı her zaman doğru okuyabilmek dileği ile kaleminiz daim olsun ...✍