Sonbaharın hüznüyle düşen yapraklar gibi Bırakıp ta bizleri gurbet kuşum uçuyor Garip gönlüm çöllerde susuz topraklar gibi Sensizlik çeşmesinden,yudum yudum içiyor
Her insanın ömründe bir sonbaharı vardır. Erişirsem vuslata, o zaman ilk bahardır. Kulaklarım çınlarsa, beni anan o yardır. Şimdi ne yapar diye hep aklımdan geçiyor.
Gökte uçan turnadan haberini sorarım. Kırılmışsa kanadı, pamuklara sararım. Gördüğüm rüyaları hep hayıra yorarım. İyi olan insanlar,bu dünyadan göçüyor.
Sazını ve sözünü, bilsen nasıl özledim. Yanık gönül sesini,uzaklardan izledim. Derunuma saklayıp,başkasından gizledim Nerede olursan ol, gönlüm seni seçiyor.
Ömür su kabarcığı, hiç durmadan akıyor. Geri döndüremezsin,arkansıra bakıyor. Yaşanmamış hayaller,hep içimi yakıyor. Attığım kahkahalar, artık hüzün biçiyor.
Bu gün de firar etti, güneş dağın ardına Göçmen kuşlar gidiyor,geldikleri yurduna. Geleceğim demiştin, yaz ayının dördüne. Güvendiğim birtanem,niye benden kaçıyor.
Son zamanda özlemin,yaman çöktü içime. Uğur böceği konsa,beyazlanmış saçıma. Gönül asla yaşlanmaz, girse de kaç biçime. Sevgin öyle harlı ki ,kıvılcımlar saçıyor.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ömür bir su kabarcığı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ömür bir su kabarcığı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
her zamanki gibi Çok güzeldi,çok acıklıydı, sevda ve özlem vardı,Hakikat vardı, O güzel yüreğine sağlık Üstadem , ders vericiydi,akıcı anlamlı düşündürücüydü kutluyorum Dualarımla selamlarımla her daim.
''Güvendiğim birtanem niye benden kaçıyor.'' Tam günümüzü anlatan ,çağdaş ve küresel bir cümle emeğinize yüreğinize sağlık şaire Hanımefendi şiirinizi okumaktan mutluluk duydum .
Ömür bir şu kabarcığı. İnce düşünceden güzel bir başlık. Önemli olan o kabarcığı incitmeden yaşatabilmek. Ancak bu harika şiirde olduğu gibi bazen keşkelerin hüznü kalıcı olabiliyor. Çok harikaydı. Tebrikler saygılarımla.
Biz görelim Mevlam neyler Neyler ise güzel eyler Hak düşünen Hayır söyler Şerden uzak hayır söyle =========================== :::Sayfaya iz düşen güzel bir Şiir :::::Her daim güzel şiir, yazmalı Şair :::::::Tebrik ediyorum,Değerli ÜSTADIM
... "Son zamanda özlemin,yaman çöktü içime. Uğur böceği konsa,beyazlanmış saçıma. Gönül asla yaşlanmaz, girse de kaç biçime. Sevgin öyle harlı ki ,kıvılcımlar saçıyor." Bir bütün olarak da son derece estetik ve anlamlı dizelerdi okuduklarım. Finali ise gerçekten üsluba çok oturmuş ve vurguları da yerli yerinde. Beğeniyle okuduğum şiiri yazan usta kalemi, tebrik ederim. Saygı ve selamlarımla.
Son zamanda özlemin,yaman çöktü içime. Uğur böceği konsa,beyazlanmış saçıma. Gönül asla yaşlanmaz, girse de kaç biçime. Sevgin öyle harlı ki ,kıvılcımlar saçıyor.
İçli ve güzel şiirinizi kutluyorum değerli arkadaşım. Yürek sesiniz hiç susmasın. (Öğretmen Okulunda okuduğunuz yıllar , ressam gibi resim çizemeyene , bir enstrümanı harika çalmayana diploma vermezlerdi. Resim de harikaydı.) Sağlıcakla kalınız...
Ülkü hocam, kaleminize yüreğinize sağlık.Her yönüyle takdire şayan,okunması hüzün versede oldukca etkileyici bir şiir okuttunuz ve o güzel sesinizden dinlettiniz..Sağ olun var olun..Selam ve saygılarımla..Sağlıcakla kalın..
Güçlü ve güzel kaleminizden hüzün kokulu muhteşem bir şiir okudum sevgili şairem.Yüreğinizin sesi daim ilhamınız bol olsun.Tebrik ediyorum hem bu güzel şiirinizi hem de fonda ki harika resminizi.
her zaman ki gibi çok güzeldi,çok acıklıydı, güzel yüreğine sağlık Üstadem sevda ve özlem vardı,ders vericiydi, akıcı anlamlı düşündürücüydü kutluyorum Dualarımla selamlarımla
sevda ve özlem vardı,Hakikat vardı,
O güzel yüreğine sağlık Üstadem ,
ders vericiydi,akıcı anlamlı düşündürücüydü
kutluyorum Dualarımla selamlarımla her daim.