Sonbaharın hüznüyle düşen yapraklar gibi Bırakıp ta bizleri gurbet kuşum uçuyor Garip gönlüm çöllerde susuz topraklar gibi Sensizlik çeşmesinden,yudum yudum içiyor
Her insanın ömründe bir sonbaharı vardır. Erişirsem vuslata, o zaman ilk bahardır. Kulaklarım çınlarsa, beni anan o yardır. Şimdi ne yapar diye hep aklımdan geçiyor.
Gökte uçan turnadan haberini sorarım. Kırılmışsa kanadı, pamuklara sararım. Gördüğüm rüyaları hep hayıra yorarım. İyi olan insanlar,bu dünyadan göçüyor.
Sazını ve sözünü, bilsen nasıl özledim. Yanık gönül sesini,uzaklardan izledim. Derunuma saklayıp,başkasından gizledim Nerede olursan ol, gönlüm seni seçiyor.
Ömür su kabarcığı, hiç durmadan akıyor. Geri döndüremezsin,arkansıra bakıyor. Yaşanmamış hayaller,hep içimi yakıyor. Attığım kahkahalar, artık hüzün biçiyor.
Bu gün de firar etti, güneş dağın ardına Göçmen kuşlar gidiyor,geldikleri yurduna. Geleceğim demiştin, yaz ayının dördüne. Güvendiğim birtanem,niye benden kaçıyor.
Son zamanda özlemin,yaman çöktü içime. Uğur böceği konsa,beyazlanmış saçıma. Gönül asla yaşlanmaz, girse de kaç biçime. Sevgin öyle harlı ki ,kıvılcımlar saçıyor.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yaşanmamış Hayaller şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yaşanmamış Hayaller şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
biliyorum sonunda sen bana geleceksin gül bağımda yeşeren gülleri dereceksin sevdamın karşısında boynunu eğeceksin kapıyı açtı kalbim yalnız seni bekliyor..
yüreğinize sağlık... değerli kaleminize naçizane bir dörtlükle eşlik etmek istedim
Yüreğine emeğine ellerine sağlık efendim, Sözlerini büyük bir beğeni ile okudum, Kalemin kavi ilhamın daim olsun, En kalbi duygularımla esenlikler dilerim.
Muhteşem güzellikteki şiiriniz ve aynı güzellikteki yorumuyla zirveye ulaşan özlem dolu duygularla harika yazılmış bir yürek sesiydi, gönülden kutluyorum tebrikler efendim. Gönlünüze ve duygu dolu kaleminize sağlık diliyorum. En içten selam ve saygılarımla. Esenlikler dileğiyle.
Kanaviçe tadında o ilmek ilmek işlediğiniz şiiriniz harika tüm şiirleriniz gibi kutluyorum seni şairim kalemine yüreğine sağlık kal sağlıcakla selamlar saygılar sunuyorum efendim nice şiirlere
Hem şiir hem yorum çok güzel olmuş, kıymetli dost... duygu dolu ve hasret duygularıyla dopdolu.. Son baharların ilk bahar olması ve gönüldeki kışların bertaraf olması dileğiyle.. tebrik ediyorum selam ve saygılarla..
çok güzeldi,çok acıklıydı,çok doğru, Allah razı olsun öğüt sevgi ve özlem vardı, Hakikat vardı,ı , o çok güzel yüreğine sağlık Üstadem ders vericiydi,akıcı anlamlı düşündürücüydü kutluyorum Dualarımla selamlarımla