Efkarlanıp dün yine, hicaz şarkılar çaldım Kanat çırpan martıya yürek derdimi saldım Düşündükçe vuslatı, çok uzaklara daldım Yokluğunun sancısı,kalbime vuruyor yar. Vur sineme mızrabı, gönlümü derinden yar.
Neler geçer içimden, söyleyemez bu gönül. Yaşayamam ben yoksa, sevgin en büyük ödül. Senden uzak kalınca, her mevsim olur eylül Yokluğunun sancısı, kalbime vuruyor yar. Vur sineme mızrabı, gönlümü derinden yar.
Gökyüzünde yıldızlar,her zaman seni sorar. Seyrederken mehtabı , hayalin beni sarar . Cennet olsa her taraf,sen yokken neye yarar Yokluğunun sancısı kalbime vuruyor yar. Vur sineme mızrabı, gönlümü derinden yar.
Sana verdim kalbimi, başka birine bakma. Hüzünlü türkü çalıp,beni yürekten yakma Sabretmeye gayret et,asla kavlinden çıkma. Yokluğunun sancısı, kalbime vuruyor yar. Vur sineme mızrabı, gönlümü derinden yar.
Unutmadım seni ben ,hasretinle yanarım Son bakışın kor gibi,sönmeyecek hiç harım Neler hayal etmiştim,mutluluk kaldı yarım Yokluğunun sancısı, kalbime vuruyor yar. Vur sineme mızrabı gönlümü derinden yar.
Zaman gelip geçiyor,saçlara aklar doldu. Sam yelleri esince, yüzümün rengi soldu. Bir bilseydin sen yokken,burada neler oldu Yokluğunun sancısı, kalbime vuruyor yar. Vur sineme mızrabı gönlümü derinden yar.
Ülkü Ahıska Fondaki resim kendi çalışmam
Okuyucu arkadaşlarımdan inciler
Bir keder ummanıdır, akar şimdi buradan Kim usanır böylesi, kanayan bir yaradan Aşk hançeridir bende, almasın el KARA’dan "Yokluğunun sancısı, kalbime vuruyor yar. Vur sineme mızrabı gönlümü derinden yar. Ahmet Kara
Kalemden dökülürken sevgi dolu heceler Aklımı baştan alır aşk kokulu geceler Ruhuma umut verir sevdakâr düşünceler Yokluğunun sancısı, kalbime vuruyor yar Vur sineme mızrabı gönlümü derinden yar........Şentürk Dursun
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sensiz Her Mevsim Eylül şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sensiz Her Mevsim Eylül şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çok güzeldi, Allah imandan kurandan ayırmasın, sevgi ve iözlem vardı, Hakikat vardı, o çok güzel yüreğine sağlık Üstadıem ders vericiydi,akıcı anlamlı düşündürücüydü kutluyorum Dualarımla selamları
Şarkı tadında duygu dolu harika bir hece şiiriydi, beğeni ile okuduğum bu nadide eseri ve değerli şairimi yürekten kutluyorum, en içten selam ve saygılarla, nice duygulu şiirlere.
Değerli şairemiz yüreğinize, gönlünüze ve emeğinize sağlık. Tebrik ediyor ve kutluyorum sizi. Başarı dileklerimle selam ve saygılarımı sunuyorum. İyi akşamlar.
Şiirinizi beğeniyle okudum, başarınızı kutlarım. Şiirimi beğenmişsiniz, teşekkür eder, yorumlamanızı da dilerim. Dost selamlar. Şiirini okurken "Neyleyim baharı yazı, sen olmayınca şarkısı aklıma geldi. Böyle duygulu kişiler olmazsa ve duygularını şiirlerle anlatmazsa neyleyim duygusuz insanları olduğu bir dünyada yaşamayı.
gerçekten ustaca yazılmış su gibi akıp giden dörtlükler Severek beğenerek okudum hocam yolun açık olsun Gönülden tebrik ederim saygılarımla selamlar sunarım
Sevdâ yüklü ve hüzün dolu duygularla harika yazılmış muhteşem güzellikteki şiiriniz için gönülden kutluyorum tebrikler efendim. En içten selam ve saygılarımla. Esenlikler diliyorum.
ok güzeldi,çok acıklıydı,çok doğru, sevd ve iözlem vardı, Hakikat vardı, o çok güzel yüreğine sağlık Üstadem, ders vericiydi,akıcı anlamlı düşündürücüydü kutluyorum Dualarımla selamlarımla
Memnuniyetle.Fakat hatıra edebilmem için kendinizi tanıtır mısınız.İsminiz yabancı gelmiyor da nereden hatırlıyamadım. Facebookta varmısınız.Nereden gönderebilirim
Bir keder ummanıdır, akar şimdi buradan Kim usanır böylesi, kanayan bir yaradan Aşk hançeridir bende, almasın el KARA'dan "Yokluğunun sancısı, kalbime vuruyor yar. Vur sineme mızrabı gönlümü derinden yar."
Çok güzel duyguların demlenip de aheste aheste aktığı his pınarlarının bu güzel şiirine bende böyle eşlik ettim.
Gül Peri Hanımı tebrik ederim, böyle güzel bir şiiri yazıp okuttuğu için.
En derin saygımla...
Ahmet KARA tarafından 9/12/2023 2:06:01 PM zamanında düzenlenmiştir.
Merhaba değerli hocam er zaman ki tadında eserin Biz de kutluyoruz yürekten, yalansız ve riyasız Sonsuzluğun sahibine emanet olasın, sağlıcakla kalasın👏✍️