(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Düşeceğin yolda koşma şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Düşeceğin yolda koşma şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Berrak sular gibi dup duru,baştan sona da şelale gibi çağlayan, konusuyla okuyanını ihya eden muhteşem bir şiir..Tebrikler Ülkü hocam..Nicelerine inşallah..
Sevgili öğretmenim; Hayatın geçiciliği ve insanın sorumlulukları üzerine derin bir düşünceye dayalı olarak, kişisel ve toplumsal erdemleri öne çıkaran çok güzel bir şiir okudum yine her zamanki gibi kaleminizden. Şiiriniz bir rehber gibi, insanları doğru yolda ilerlemeye ve içsel huzurla yaşamaya davet ediyor. Davete icabet etmek gerekir.
Harika bir şiir okudum. Değerli üstadem kaleminiz kavi olsun. Yüreğinize gönlünüze ve emeğinize sağlık… Tebrik ediyorum ve yürekten kutluyorum sizi. Başarılar dilerim… Selam ve saygılarımla esenlikler diliyorum hayırlı sabahlar..
Her zamanki gibi tat ve kıvamında ki zengin kelime hazinesi ile kaleme aldığınız gönül sesinizi beğeniyle okudum;Kaleminiz daim, yüreğiniz dert görmesin, sevgili Şairem...
Her bir kıtası mükemmel dizayn edilmiş, bütün halinde de akılda da ruhta da derin izler bırakan dizelerdi. Değerli kalemi yürekten kutluyorum. Saygı ve selamlarımla.
Çok güzeldi,çok acıklıydı,çok doğru,iAllah razı olsun , sevgi ve özlem vardı, Hakikat vardı o çok güzel yüreğine sağlık Üstadem ders vericiydi,akıcı anlamlı düşündürücüydü kutluyorum Dualarımla selamlarımla
Şiirde hece, durak, uyak ve ayak yönünden hata yapılmamış. Hece şiiri paylaşanlardan bu hataları yapanlara açıkça hatalarını belirtmekten hiç kaçınmam.
Ancak bu hece şiirinde dize sonlarında kullanılan tüm noktalama işaretlerinin kullanımı gereksiz olmuş. Şiirde yapılan başka bir hata da virgüllerden sonra bir boşluk bırakılması gerekirdi.
mısralar yansıtmanız takdire şayan ****** nice şiirlerde