Tahta köprü başında,buluşurdu aşıklar Fısıldardı sevdayı,turnayla esen yeller. Şimşek gibi çakardı, gözlerdeki ışıklar. Gönül sazı çaldıkça,titrerdi hazin teller.
Hüzünleri dökerdi, akıttığı yaşında. Kavuşunca ağlardı sevdiğinin döşünde. Acı soğan yese de, bal tadardı aşında. Konuşurdu bakışlar, lal olurdu o diller.
Kuytusunda ormanın ,hiç kimseler olmazdı. Yeşil renkli çamların, yaz kış rengi solmazdı. Henüz bahar gelmeden, çay yatağı dolmazdı. Havası çok güzeldi, bazen gelse de seller.
Süzülerek güneşin, dağ ardından batışı, Ömre değer bir andı, dizlerinde yatışı, Sessizliği bozardı , serçelerin ötüşü. Sevenleri kıskanır, gıybet ederdi eller.
Bülbül güle zar eder ,firak ile ağlardı. Vefalı beyaz çomar emniyeti sağlardı Berrak akan dereler,şırıl şırıl çağlardı. Veda vakti gelince,aşkla sarardı kollar.
Anılar çekti beni, dün uğradım oraya. Ağaçları kesmişler ,çevirmişler seraya. Yankılanır şarkımız,çöküverdim şuraya. Hayaliyle yaşadım, ne güzeldi o yıllar.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Tahta Köprü şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Tahta Köprü şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sanki dünde değiliz, yaşıyorum o anı Taze bahar kokusu, taze çimen kokusu Her bir çiçek bir şiir, olmadı okuyanı Hâlâ kulaklarımda o sevda öyküsü - Çiftçi - . . . Haklısınız Sayın Ahıska Hanım. Ne biz hatıralardan uzak kalabiliriz, ne hatırlar benliğimizden silinip gider. Yaşanmışlıkların güzelliği hayallerin değişmezi olur işte böyle.
Günleriniz aydın, gönlünüz şen olsun. Gönül ülkeniz her daim gülşen olsun. Saygı ve selamlarımla…
Çok güzeldi,çok acıklıydı,çok doğru, Allah razı olsun sevda ve özlem vardı, Hakikat vardı, o çok güzel yüreğine sağlık Üstadem ders vericiydi,akıcı anlamlı düşündürücüydü kutluyorum Dualarımla selamlarımla Bu yoruma 1 cevap yazılmış.
İyiki güzel zamanları yaşamışız, şimdi hiçbir şeyin değerini bilmiyor insanlık, varsa yoksa para, yeşil resimlerde kalacak gibi ne yazık, çok yazık, kutlarım güzel eserinizi Gül peri hanım selam ve sevgiler
İlhamınıza, nefesinize, sesinize sağlık Ülkü Hanım. Anlamca şiiriniz, seslice ses tonunuz ve vurgularınız çok yerinde. Sade, net, anlaşılır ve etkili. Hafif müzik esintisinde ruhu okşayan, duygulandıran bir sunum. Sesinizin netliği hem sizin, hem kullandığınız mikrofonunuzun ve ses kayıt programınızın yansıması. Tek bir resimle şiir ve ses bütünleşmiş. Hem dinledim, hem okudum. Tebrik ve takdirlerimle. Saygı ve selamlar...
Kurgu ve anladım gerçekten harikaydı. Final bir başka güzeldi. Adeta o kendini yazdırmış şaire. Resmin tercümesi olmuş adeta şiir. Hem fırçanıza hem yüreğinize hem kaleminize sağlık hocam. Tebriklerim çokça.
Kurgu ve anladım gerçekten harikaydı. Final bir başka güzeldi. Adeta o kendini yazdırmış şaire. Resmin tercümesi olmuş adeta şiir. Hem fırçanıza hem yüreğinize hem kaleminize sağlık hocam. Tebriklerim çokça.
Mazide kalandır o an hatırladıklarimiz gün geçtikçe taninmaz oluyor yok oluyor güzelim mazi... Emeğinize yüreğinize kaleminize sağlık üstadem güzel bir şiir tebrik ederim Saygılarımla
çok güzeldi, çok acıklıydı, çok doğru, Allah razı olsun öğüt sevgi ve özlem vardı, Hakikat vardı, o çok güzel yüreğine sağlık Üstadem ders vericiydi, akıcı anlamlı düşündürücüydü kutluyorum Dualarımla selamlarımla
"...Bülbül güle zar eder ,firak ile ağlardı. Vefalı beyaz çomar emniyeti sağlardı Berrak akan dereler,şırıl şırıl çağlardı. Veda vakti gelince,aşkla sarardı kollar..."
Mazide kalan güzel yaşanmışlıklar veya olası aşk sevdalar ne güzel harika betimlemelerle dizelere yansıtılmış, buram buram aşk sevda tüten bu anlamı , dizeleri ve kıymetli sahibi şaireyi tebrik ediyor esenlikler diliyorum. Şen ve esen kalınız. Saygılarımla.
Anılar çekti beni, dün uğradım oraya. Ağaçları kesmişler ,çevirmişler seraya. Yankılanır şarkımız,çöküverdim şuraya. Hayaliyle yaşadım, ne güzeldi o yıllar. Ülkü Ahıska
Deniz kıyısında kurulu tahta köprü üzerinde Güneşin doğuşu anında düşlerin ruhu, Tutsak ettiği anda yazılmış muhteşem Bir eser yüreğine sağlık efendim Yüreğin dert görmesin Saygılarımla sağlıcakla Selametle kal efendim
Tebrik eder,saygılar sunarım ÜLKÜ HANIM.