Yanakların gamzeli. kiraz gibi dudağın. Kalbindeki aşkını gözlerinle serersin. Belli ki hep aklında , sevdiğine adağın. Elbet bir gün kavuşur,muradına erersin.
Dalgalanır saçların dağdan gelen yel ile. Geçirirsin sürünü, ırmaktaki sal ile. Hayallere dalarsın, kokladığın gül ile. Deredeki sazlardan sepetleri örersin.
Anan baban razıdır her yaptığın işinden. Çoluk çocuk kaşıklar,pişirdiğin aşından. Yanarsın için için kim anlar göz yaşından. Gördüğün her rüyayı,vuslatına yorarsın.
Seher vakti sürünü, indirirsin ovaya Koyunların sütünü,doldurursun kovaya. Akşam olur dönersin,obandaki yuvaya. Turnalara bakarak ,ondan haber sorarsın.
Doğanın nimetleri, ayağına serilmiş. Kırlardaki çiçekler sanki sana derilmiş. Güzel huylar toplanıp hepsi sana verilmiş. Uzaklara bakarak ,ne hayaller kurarsın.
Yaşamın çok farklıdır,kıl çadırlar otağın. Yorganındır yıldızlar,ince şilte yatağın. Yeşil çimen üstünde yastık olur eteğin Kara gözlü kuzunla,sohbet edip durursun.
Türkmen kızı aşıksın kimseyi görmez gözün, Sevdiğine vermezler, töreye geçmez sözün Sabırlı ol meleğim , solmasın güzel yüzün. Mutlu olmak hakkındır,en sonunda görürsün
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ceylan Gözlü Reyhan şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ceylan Gözlü Reyhan şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Türkmen kızı aşıksın kimseyi görmez gözün, Sevdiğine vermezler, töreye geçmez sözün Sabırlı ol meleğim , solmasın güzel yüzün. Mutlu olmak hakkındır,en sonunda görürsün
Yüreğine sağlik kalemin var olsun ve de fırçan... Selâm ve dua ile
Değerli şairim duyguların bir sel gibi mısralarda bendine sığmayıp taşmış kurgusuyla anlamı anlatımı ve akıcılığıyla sayfanda güzel bir eser okudum yüreğine sağlık kalemin daim ilhamın bol olsun selam saygı ve sevgilerimle kalın sağlıcakla
Kanaviçe tadında o ilmek ilmek işlediğiniz şiiriniz harika tüm şiirleriniz gibi kutluyorum seni şairim kalemine yüreğine sağlık kal sağlıcakla selamlar saygılar sunuyorum efendim nice şiirlere
Harika bir aşk ve aynı zamanda övgülerle dolu güzel bir şiir. Yüreğinize, gönlünüze ve emeğinize sağlık. Tebrik ediyorum ve yürekten kutluyorum sizi. Başarı dileklerimle selam ve saygılar. Esen kalın..
Yorumunuzla birlikte zirveye ulaşan harika duygularla yazılmış, muhteşem güzellikteki yürek sesinizi gönülden kutluyorum tebrikler efendim. Esenlikler diliyorum.
GÜL PERİ resim, şiir, yorumuyla gurudur Hissederek yazdığı her dizesi doğrudur Şiirleri rengarenk desenli bir ebrudur Her şey gayet yolunda, gonca güller solmadı (14.BÖLÜM)
Saygıdeğer şiir dostumuz, Profilimdeki favori şiirim olan EDEBİYAT DEFTERİ AİLESİ 🏡 şiirinde size ve bazı dost şairlere sadece tek satırda yer vermeye gönlüm razı olmadı, şiirin 14. bölümüne ayrı bir dörtlük olarak tekrar ekledim. Sonsuz selam ve saygılarımla.
Buram buran Anadolu kokan nefis bir şiir. Köy, dağlar, ovalar, yaylaklar, kuzular ve bunlarla iç içe doğayı içinde yaşayan ve yaşatan dizelerinize saygılar, selamlar.
Seher vakti sürünü, indirirsin ovaya Koyunların sütünü,doldurursun kovaya. Akşam olur dönersin,obandaki yuvaya. Turnalara bakarak ,ondan haber sorarsın. Gül peri
Yüreğine sağlık efendim Gün güzellikleri ile donatılmış Kıymetli eseri tebrik ederim Yüreğin huzurla mutlulukla dolsun Sonsuz saygılarımla sağlıcakla Hayırlı huzurlu günler dilerim efendim
Şaire hanımefendi; "...Anan baban razıdır her yaptığın işinden. Çoluk çocuk kaşıklar, pişirdiğin aşından. Yanarsın için için kim anlar göz yaşından. Gördüğün her rüyayı, vuslatına yorarsın. ,..." diyerek; yine tarzınıza uygun anlam dolu okunası su gibi güzel bir şiir kaleme almış, beğeni ile okudum. Ellerine emeğine yürek sesi kalemine sağlık diyorum. Kaleminiz daim ilhamınız bol olsun. Saygı ve selamlarımla nicelerine diyor esenlikler diliyorum. Tebrikler.
Çok güzeldi, çok acıklıydı,çok doğru, Allah razı olsun Ders, sevgi ve özlem vardı, Hakikat vardı, Çok çok güzel yüreğine sağlık Üstadem ders vericiydi, akıcı anlamlı düşündürücüydü kutluyorum Dualarımla selamlarımla
Merhaba usta kalem Eser her zaman ki gibi, tat ve demini almış bir eser Biz de okuduk ve kutladık yürekten Şiirle kal, sevgiyle kal, dostça ve de hoşça kal
Şiirinizi ve resmi beğendim. Haklısınız , mutluluk güzellerin hakkıdır ama hem kendi hem gönlü güzel olanların hakkı. Asık suratlı bencil kişilerin değil...
Can şaiire.