Soluğun son ninnisi dokunup uyartacak Gözünde sakladığı ilhamın masalını… Yarı kırık duygular her sözcükte artacak Vuracak bir kurşunla acı yüklü salını.
Gökyüzünün alnına işleyip sitemleri Efkâr yumaklarıyla kapatacak üstünü. Ruhların vadisine çağıracak emleri Ve doğacak birleşip sözlerin en üstünü.
Zamansız mı serzeniş yasakların dilinde Ya da sancılı sitem sureti beyazında… Gardiyan kafeslerin titreyen kandilinde Dökülecek dizeler duvarın ayazında.
Susacak dudaktaki çığlık atarken çanlar Kasavet fısıltısı, alından süzülen düş Gam basmış yüreklere üşüşecek uçanlar Ve sonunda ruhlara sarılacak bir cümbüş.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bir Şairi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bir Şairi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şair susarsa kalem davacı olur O hakkı yazandır Haksızlığa mezar kazandır Onu dört duvar susturamaz. O başında kandil yüreğinde vicdan denen mücevherler dolaşır Bu yüzden ağırdır yükü duvarın nemi de , gamı da ondan sorulur. O haktan almıştır kudreti lokmayı. Şiir çok derindi Afet ustam Saygım ile
Gururla yükselmek bize yakışmaz Nefsin makamından düşmeye geldim Aşk ile yanmayan gönül pekişmez Ol Yunus misali pişmeye geldim
Sayfaya düşen bu güzel şiiri Ve bu güzel şiiri yazan usta şairi Tebrik ediyorum.
Kıymetli ÜSTADIM Kaleminiz susmasın Her daim hakikati yazsın ALLAHÜ TEALA Cümlemize Yunus misali yazmayı Ve Yunus'un gittiği gönül yolundan gitmeyi nasip eder İNŞALLAH
Zor şiir. Bana göre ilhamın gelişini, ilhamın işlenişini,ilhamla şiir yazmanın sancılarını ve sonundaki rahatlamayı hissettiriyor. Bana göre ikinci ve üçüncü bentler yer değiştirebilirdi. İlhamın dizginlerinin serbest bırakılmadığının, efkar yumaklarıyla üstünün kapatıldığını da şiirsel bir dille ifade etmiş. Biraz psikoloji bilgisi olan birinin daha rahat açıklayacağı bir rahatlama ruhlara sarılacak bir cümbüş sözleriyle anlatılmış. Soluğun son ninnisi, ilhamın masalı, yarı kırık duygular,acı yüklü sal,gök yüzünün anlına sitem işlemek,sancılı sitem gibi şiirsel söylemleriyle defalarca okunulacak zor bir okadar da başarılı bir şiir.
Şiirde çok şairin hissetmediği bir duygudan bahsettim. Kendim has şiire ulaşacağım diye zorlu dönemlerden geçiyor ve kendime zorlu bir misyon yüklüyorum. Sıradan aynı kafiye aynı ayak üstüne onlarca şiir yazıp yorulmamayı tercih edenlerden olabilirdim. Meşakkatli bir yolu seçtim pişman da değilim. Saygılarla...