Halimi soruyorsun edilir mi ifade Ölümü bekliyoruz yaşamaktan ziyade Kelebek kanadına bir ton demir yüklemek Ellerini bağlayıp gaddarca sürüklemek Gibidir emin ol ki söylenmez başka türlü Sökülesi kapılar üzerime sürgülü.
Beni sana anlatmak zehir içmek gibidir Burası saray değil cehennemin dibidir.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
CEHENNEMİN DİBİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
CEHENNEMİN DİBİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Her şairin okuduğu şiire yorum yapması güzel bir davranıştır... kutlu olsun… Şiir hayatın gerçeğidir… ........................................ Saygı ve selamlar..
evet hemşerim bir de çok kızınca "cehennemin dibine kadar yolun var" denilir. Cehennemin bir dibi var mıdır bilmem ama bazı hayatlar cehennemde yaşamak gibi hissettirir insana. Teşekkürler selamlar.
Kalemim çekinme yaz güneş doğar mı bu yaz? Zengine sıcak yatak fukaraya hep ayaz Kuş sütü kuru üzün, bunlar neydi unuttum Ekmeği tuza banıp kör nefsimi avuttum Bu gidişle sonumuz belki de tımarhane Efkar demlemek için paklar bizi meyhane
Beni sana anlatmak derdi satmak gibidir Burası saray değil cehennemin dibidir.
emeğinize yüreğinize sağlık katkınız için teşekkür ederim. Aslında şiirinize devam edebilirsiniz , konuymuş ayakmış kafiyeymiş çok da sorun etmem. Zaten anlattığımız yer farklı ben hapishaneyi siz dünyayı anlatmışsınız. sevgilerle