Körebe mi olmuşum kayboldunuz aniden Gözümü açsam birden görür müyüm yeniden Mümkün mü peşimdeki kurtulmak zebaniden Aman Adalet hocam, nerde kilitli kaldın Aradım bulamadım beni dertlere saldın.
Toprağı eşeledim kaldırdım tüm taşları Takip ettim sessizce önümdeki başları Sorguladım bıkmadan bütün arkadaşları Aman Hürriyet ablam, nerde kilitli kaldın Aradım bulamadım beni dertlere saldın.
Gökyüzüne yükselip yıldırımla yarıştım Yeniden inmek için yağmurlara karıştım İçimdeki özlemle Allah’a yakarıştım Aman Barış ağabey, nerde kilitli kaldın Aradım bulamadım beni dertlere saldın.
Hangi ağaç dalında hangi kuş yuvasında Hapis ettiler seni haksızlık davasında Beraat eder misin hak hukuk devasında Aman Özgür enişte, nerde kilitli kaldın Aradım bulamadım beni dertlere saldın.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KÖREBE OYUNU şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KÖREBE OYUNU şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
15 Kasım 1983 tarihinde kurulan; Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyetini kutlarım… Şiir sevilsin, şiir okunsun, şiir yazılsın… .................................................... Saygı ve selamlar.
Anladım... "Topyekun demokrasi" arayışındayız... Adalet, hürriyet, barış ve özgürlük kilit altında ise... Geriye ne kaldı da demokrasi, cumhuriyet var olsun?