İtiraf ediyorum silah tüccarı devim Her türlü mühimmatla doludur küçük evim Mikrobu bakteriyi temizlemek görevim Açıkça söylüyorum yuvamızı basmayın İdam kalkmıştı he mi suçlu diye asmayın.
Hıyarlarım dinamit kalaşnikof pırasa Acı soğan bombası doludur koca masa Benim için çalışır korur mu anayasa Güvenirim elbette yargıç savcı dokunmaz İsnat edilen suçun esamesi okunmaz.
Ayağı kaydırmaya epey margarinim var Ispanaklar korkmadan etrafa demir saçar Başlamışım bir defa derler laf lafı açar Hepsini dökeceğim önünüze erenler Kıskansın devrimciler titresin alperenler.
Patlamaya hazırdır tavada cin mısırlar Yok olmaya layıktır gelip geçmiş asırlar Denize gömülmeli saraylar ve kasırlar Yapamazsın denmesin emin olun gücüm var Daha nice fikirle dolu bir hörgücüm var.
İsotu pul biberi fişeğe doldurmuşum Sarımsağın suyuyla kem gözleri vurmuşum Ayıp olur sanmayın delirmiş kudurmuşum Kaldığım örgüt evi silah depom mutfağım Al kana boyanmalı gün doğarken şafağım.
Tanklara atmak için bir çuval patates var Patlıcandan ok yapsam sanki kıyamet kopar Uzun namlulu bamya enginar karnabahar Kanmazsınız değil mi her şey pahalı iken Yediğimiz hayaldir yuttuğumuzsa diken.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İtiraf Ediyorum Silah Tüccarıyım şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İtiraf Ediyorum Silah Tüccarıyım şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
GÖNÜL DOSTU; Gönüllerde yaşayan şiirlerde ve sizde sağlıklı ömürler dilerim… Şiir güzellikler sunar… ............................................ Saygı ve selamlar..
Bayıldımm sevgili hemşehrim. Hem gülümsetti mısralarınız hemde böyle bir cephaneye sahip olduğumuz için kendimi güçlü hissettim. Var olsun güçlü kaleminiz..
Ve bu güzel şiiri yazan usta şairi
Tebrik ediyorum ÜSTADIM
Kaleminiz hiç susmasın
Her daim hakikati yazsın
Okuyanlar feyiz alsın
Hakikat yolunu bulsun___İNŞALLAH
SELAM VE DUA İLE